.FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS: Planificar, organitzar i fer el seguiment de les feines i dels clients assignats: Programant les activitats i tasques a executar; Concertant les visites amb la clientela (posant-se en contacte amb el/la client); Confirmant qui serà el responsable/es i/o interlocutor del servei per part de l'empresa client; Comprovant que el servei o la tasca s'hagi executat correctament, amb les condicions pactades i el nivell de satisfacció assolit en el servei, per part del client/a. Atendre i assessorar la clientela en els tràmits i els procediments legals: Recollint la seva petició (per telèfon, mail o presencialment) i/o contactant amb l'empresa per recollir la informació; Analitzant les seves característiques i els requeriments de l'activitat global; Traslladant i compartint els dubtes, comentaris, etc. amb els/les altres professionals per tal de fer una anàlisi en profunditat i oferir la millor solució o gestió; Responent als dubtes, peticions, etc. de la clientela en totes aquelles qüestions de naturalesa laboral a través del telèfon, correu electrònic i/o rebent a la clientela al despatx; Solucionant les incidències amb la clientela i oferint alternatives. Realitzar els procediments laborals de defensa judicial: Participant en la resolució de conflictes laborals i buscant solucions jurídiques, utilitzant les eines més adequades en cada situació i, si arriba el cas, participant en la defensa judicial del/de la client: acomiadaments, prestacions contributives i no contributives, reclamacions de salaris, sancions, etc. Gestionar la informació administrativa i econòmica de la seva activitat: Recopilant, verificant i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat (impresos, documents, etc.) i arxivant la documentació, digitalment i físicament; Revisant i proposant millores en els sistemes d'informació existents (principalment, el software de gestió actual); Participant en el seguiment dels procediments de treball del departament i proposant millores per optimitzar-los; Contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en la informació de la clientela; Confeccionant pressupostos i oferint la informació necessària per a la confecció de les factures (inclús, si cal, confeccionar-ne) i validant-ho amb la responsable