[Lfh-758] | Assessor/A Laboral

Detalles de la oferta

FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS: Planificar, organitzar i fer el seguiment de les feines i dels clients assignats: Programant les activitats i tasques a executar; Concertant les visites amb la clientela (posant-se en contacte amb el/la client); Confirmant qui serà el responsable/es i/o interlocutor del servei per part de l'empresa client; Comprovant que el servei o la tasca s'hagi executat correctament, amb les condicions pactades i el nivell de satisfacció assolit en el servei, per part del client/a. Atendre i assessorar la clientela en els tràmits i els procediments legals: Recollint la seva petició (per telèfon, mail o presencialment) i/o contactant amb l'empresa per recollir la informació; Analitzant les seves característiques i els requeriments de l'activitat global; Traslladant i compartint els dubtes, comentaris, etc. amb els/les altres professionals per tal de fer una anàlisi en profunditat i oferir la millor solució o gestió; Responent als dubtes, peticions, etc. de la clientela en totes aquelles qüestions de naturalesa laboral a través del telèfon, correu electrònic i/o rebent a la clientela al despatx; Solucionant les incidències amb la clientela i oferint alternatives. Realitzar els procediments laborals de defensa judicial: Participant en la resolució de conflictes laborals i buscant solucions jurídiques, utilitzant les eines més adequades en cada situació i, si arriba el cas, participant en la defensa judicial del/de la client: acomiadaments, prestacions contributives i no contributives, reclamacions de salaris, sancions, etc. Gestionar la informació administrativa i econòmica de la seva activitat: Recopilant, verificant i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat (impresos, documents, etc.) i arxivant la documentació, digitalment i físicament; Revisant i proposant millores en els sistemes d'informació existents (principalment, el software de gestió actual); Participant en el seguiment dels procediments de treball del departament i proposant millores per optimitzar-los; Contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en la informació de la clientela; Confeccionant pressupostos i oferint la informació necessària per a la confecció de les factures (inclús, si cal, confeccionar-ne) i validant-ho amb la responsable. Oferir suport al departament laboral: Oferint suport en els tràmits legals amb l'administració pública i la direcció tècniques de procediment davant l'administració; Assumint funcions i tasques d'altres companys/es quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora; Contribuint a que el departament tingui l'espai, els recursos i les eines en òptimes condicions i les necessàries per fer la seva feina; Cercant informació actual relativa a la normativa, recursos i eines per assegurar l'òptim compliment de les gestions i assessoraments; Fent el seguiment dels resultats propis i col·laborar amb el seguiment dels resultats de l'àrea i identificant i informant de les desviacions al/a la responsable del departament laboral. Oferir suport a la direcció: Vigilant i comunicant a la direcció els riscs i les oportunitats detectades amb els sistemes d'informació necessaris; Comunicant al/a la responsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat; Recollint la informació i elaborant informes, quadres d'indicadors, etc. per informar a la direcció de la situació i evolució de la seva activitat i/o la del departament, si li demanen. Oferir suport a la resta de departaments (Fiscal, Comercial, Administratiu, etc.): Oferint informació sobre el mercat, la relació amb la clientela, etc.; Identificant necessitats i assessorant a la clientela sobre els serveis que ofereix l'Assessoria, donant suport a l'activitat comercial; Oferint suport a administració en el seguiment d'impagats amb la clientela; Compartint la informació i el coneixement amb els altres departaments relacionats amb els temes laborals (fiscal, mercantil, comptable, etc.); Col·laborant amb tasques d'altres àrees en pics de feina quan li sigui possible (per temps i coneixements), per exemple, declaracions de renda, etc. Oferir suport en la relació i les gestions amb tercers: Oferint suport i supervisant el treball dels proveïdors de serveis i materials externs/es (Auditoria, Tic's, etc.); Facilitant la relació i conciliant els interessos entre la clientela, l'Assessoria i les diferents administracions. REQUISITS: Experiència de 3 anys. És imprescindible haver realitzat les funcions descrites durant un període mínim de 3 anys en una assessoria laboral. O demostrar que s'han posat en joc totes les competències requerides en aquest període de temps en diferents àmbits (formals i informals). TÍTOL DE GRAU en Dret. Competències necessàries.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Servicio Técnico Lavavajillas En Tarragona

Servicio Técnico Lavavajillas en TarragonaLavavajillas Asistencia en TarragonaCon un ágil sistema para solicitar servicio inmediato, contamos con un servicio...


Miltécnicos - Tarragona

Publicado 12 days ago

Técnico/A Sat

¿Posees formación mínima en FPI o CFGM? ¿Has trabajado como electromecánico/a o técnico/a SAT? ¡Si es así sigue leyendo!Importante empresa con Headquarters e...


Adecco (Spain) - Tarragona

Publicado 12 days ago

Cloud Presales H/M

Somos una consultora digital internacional y ágil. En la era de la post-transformación digital, nos esforzamos para que cada uno de nuestros 27.000 profesion...


Inetum - Tarragona

Publicado 12 days ago

Onsite Search Expert

Onsite Search ExpertAn onsite search expert focuses on making a website search engine friendly by adjusting certain elements of the website. This is also kno...


Axiom Software Solutions - Tarragona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-12-25T13:50:52.599Z