[Lfh-758] | Assessor/A Laboral

Detalles de la oferta

FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS: Planificar, organitzar i fer el seguiment de les feines i dels clients assignats: Programant les activitats i tasques a executar; Concertant les visites amb la clientela (posant-se en contacte amb el/la client); Confirmant qui serà el responsable/es i/o interlocutor del servei per part de l'empresa client; Comprovant que el servei o la tasca s'hagi executat correctament, amb les condicions pactades i el nivell de satisfacció assolit en el servei, per part del client/a.
Atendre i assessorar la clientela en els tràmits i els procediments legals: Recollint la seva petició (per telèfon, mail o presencialment) i/o contactant amb l'empresa per recollir la informació; Analitzant les seves característiques i els requeriments de l'activitat global; Traslladant i compartint els dubtes, comentaris, etc.
amb els/les altres professionals per tal de fer una anàlisi en profunditat i oferir la millor solució o gestió; Responent als dubtes, peticions, etc.
de la clientela en totes aquelles qüestions de naturalesa laboral a través del telèfon, correu electrònic i/o rebent a la clientela al despatx; Solucionant les incidències amb la clientela i oferint alternatives.
Realitzar els procediments laborals de defensa judicial: Participant en la resolució de conflictes laborals i buscant solucions jurídiques, utilitzant les eines més adequades en cada situació i, si arriba el cas, participant en la defensa judicial del/de la client: acomiadaments, prestacions contributives i no contributives, reclamacions de salaris, sancions, etc.
Gestionar la informació administrativa i econòmica de la seva activitat: Recopilant, verificant i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat (impresos, documents, etc.)
i arxivant la documentació, digitalment i físicament; Revisant i proposant millores en els sistemes d'informació existents (principalment, el software de gestió actual); Participant en el seguiment dels procediments de treball del departament i proposant millores per optimitzar-los; Contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en la informació de la clientela; Confeccionant pressupostos i oferint la informació necessària per a la confecció de les factures (inclús, si cal, confeccionar-ne) i validant-ho amb la responsable.
Oferir suport al departament laboral: Oferint suport en els tràmits legals amb l'administració pública i la direcció tècniques de procediment davant l'administració; Assumint funcions i tasques d'altres companys/es quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora; Contribuint a que el departament tingui l'espai, els recursos i les eines en òptimes condicions i les necessàries per fer la seva feina; Cercant informació actual relativa a la normativa, recursos i eines per assegurar l'òptim compliment de les gestions i assessoraments; Fent el seguiment dels resultats propis i col·laborar amb el seguiment dels resultats de l'àrea i identificant i informant de les desviacions al/a la responsable del departament laboral.
Oferir suport a la direcció: Vigilant i comunicant a la direcció els riscs i les oportunitats detectades amb els sistemes d'informació necessaris; Comunicant al/a la responsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat; Recollint la informació i elaborant informes, quadres d'indicadors, etc.
per informar a la direcció de la situació i evolució de la seva activitat i/o la del departament, si li demanen.
Oferir suport a la resta de departaments (Fiscal, Comercial, Administratiu, etc.
): Oferint informació sobre el mercat, la relació amb la clientela, etc.
; Identificant necessitats i assessorant a la clientela sobre els serveis que ofereix l'Assessoria, donant suport a l'activitat comercial; Oferint suport a administració en el seguiment d'impagats amb la clientela; Compartint la informació i el coneixement amb els altres departaments relacionats amb els temes laborals (fiscal, mercantil, comptable, etc.
); Col·laborant amb tasques d'altres àrees en pics de feina quan li sigui possible (per temps i coneixements), per exemple, declaracions de renda, etc.
Oferir suport en la relació i les gestions amb tercers: Oferint suport i supervisant el treball dels proveïdors de serveis i materials externs/es (Auditoria, Tic's, etc.
); Facilitant la relació i conciliant els interessos entre la clientela, l'Assessoria i les diferents administracions.
REQUISITS: Experiència de 3 anys.
És imprescindible haver realitzat les funcions descrites durant un període mínim de 3 anys en una assessoria laboral.
O demostrar que s'han posat en joc totes les competències requerides en aquest període de temps en diferents àmbits (formals i informals).
TÍTOL DE GRAU en Dret.
Competències necessàries.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Técnico/A De Servicios L760

¿Buscas un empleo estable? ¿Tienes experiencia previa como técnico/a de servicio con carnet C E? ¡Esta es tu oportunidad! Inscríbete ahora.Desde Adecco Tarra...


Ares Consultores - Tarragona

Publicado 5 days ago

Técnico Para Sistema De Gestión Documental

Descripción: CT es una empresa líder en tecnología, que proporciona servicios de innovación e ingeniería en los sectores aeronáutico, espacial, naval, automo...


Ct Ingenieros - Tarragona

Publicado 5 days ago

Assessor/A Servei-Recanvista (Amposta) (Erz-977)

Important empresa del sector automoció dedicada a la venda i reparació de vehicles, ubicada a Amposta, necessita un/a ASSESSOR/A DE SERVEI per incorporar al ...


Ares Consultores - Tarragona

Publicado 5 days ago

Instalador De Aire Acondicionado Y Calefacción En Q-22

Únase a Calfri, una empresa familiar de tercera generación con sede en Tortosa (Tarragona). Desde 1973, nos hemos dedicado a la venta, instalación, mantenimi...


Ares Consultores - Tarragona

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-14T04:48:27.047Z