Descripción de la empresaBEUMER Group es una empresa líder de fabricación internacional en intralogística en los campos de tecnología de transporte, carga, paletización, embalaje, clasificación y distribución.BEUMER Group ofrece soluciones como sistemas de clasificación automatizados totalmente integrados o sistemas de manejo de equipaje y materiales.Tenemos un gran interés en encontrar a los mejores empleados para nuestra empresa y en que se comprometan con nosotros a largo plazo.
Naturalmente, son nuestros empleados quienes inspiran a nuestros clientes y socios.
En BEUMER Group Technology Iberia, puede llevar su carrera a nuevas alturas en un entorno global desafiante y emocionante.Descripción del empleoKey Role:Identify customers and key players in the market and create customer intimacy especially with the related market, main contractors, consultants and business partners.Assess and qualify sales enquiries, lead opportunities and register in C4C.Prepare SAF meetings.Tasks Responsibilities:Identify project opportunities and stakeholders.Develop sales strategies and align between CoC and region.Achieve market intelligence and report on competitor activities and products.Experience: Sales experience within the Material Handling industry supplying automated solutions.
Project implementation of Material Handling technologies (minimum 2 years' experience).Additional qualification: Ms Office - SAP - AutoCAD - NavisFunctional skills:Professional / business experienceSpanish and English spoken and written.Soft skills:Positive attitude and outlookQuick and effective decision makingProblem solving and conflict management.Effective communication skillsSelf-motivation and motivation of othersRequisitos: Engineering or commercial background #J-18808-Ljbffr