Descripción de la empresa BEUMER Group es una empresa líder de fabricación internacional en intralogística en los campos de tecnología de transporte, carga, paletización, embalaje, clasificación y distribución.BEUMER Group ofrece soluciones como sistemas de clasificación automatizados totalmente integrados o sistemas de manejo de equipaje y materiales.Tenemos un gran interés en encontrar a los mejores empleados para nuestra empresa y en que se comprometan con nosotros a largo plazo. Naturalmente, son nuestros empleados quienes inspiran a nuestros clientes y socios. En BEUMER Group Technology Iberia, puede llevar su carrera a nuevas alturas en un entorno global desafiante y emocionante. Descripción del empleo Key Role: Identify customers and key players in the market and create customer intimacy especially with the related market, main contractors, consultants and business partners. Assess and qualify sales enquiries, lead & opportunities and register in C4C. Prepare SAF meetings. Tasks & Responsibilities: Identify project opportunities and stakeholders. Develop sales strategies and align between CoC and region. Achieve market intelligence and report on competitor activities and products. Experience: Sales experience within the Material Handling industry supplying automated solutions. Project implementation of Material Handling technologies (minimum 2 years' experience). Additional qualification: Ms Office - SAP - AutoCAD - Navis Functional skills: Professional / business experience Spanish and English spoken and written. Soft skills: Positive attitude and outlook Quick and effective decision making Problem solving and conflict management. Effective communication skills Self-motivation and motivation of others Requisitos: Engineering or commercial background #J-18808-Ljbffr