Descripción de la empresaBEUMER Group es una empresa líder de fabricación internacional en intralogística en los campos de tecnología de transporte, carga, paletización, embalaje, clasificación y distribución.BEUMER Group ofrece soluciones como sistemas de clasificación automatizados totalmente integrados o sistemas de manejo de equipaje y materiales.Tenemos un gran interés en encontrar a los mejores empleados para nuestra empresa y en que se comprometan con nosotros a largo plazo. Naturalmente, son nuestros empleados quienes inspiran a nuestros clientes y socios. En BEUMER Group Technology Iberia, puede llevar su carrera a nuevas alturas en un entorno global desafiante y emocionante.Descripción del empleoKey Role:Identify customers and key players in the market and create customer intimacy especially with the related market, main contractors, consultants and business partners.Assess and qualify sales enquiries, lead & opportunities and register in C4C.Prepare SAF meetings.Tasks & Responsibilities:Identify project opportunities and stakeholders.Develop sales strategies and align between CoC and region.Achieve market intelligence and report on competitor activities and products.Experience: Sales experience within the Material Handling industry supplying automated solutions. Project implementation of Material Handling technologies (minimum 2 years' experience).Additional qualification: Ms Office - SAP - AutoCAD - NavisFunctional skills:Professional / business experienceSpanish and English spoken and written.Soft skills:Positive attitude and outlookQuick and effective decision makingProblem solving and conflict management.Effective communication skillsSelf-motivation and motivation of othersRequisitos: Engineering or commercial background#J-18808-Ljbffr