Descripción de la empresa BEUMER Group es una empresa líder de fabricación internacional en intralogística en los campos de tecnología de transporte, carga, paletización, embalaje, clasificación y distribución.
BEUMER Group ofrece soluciones como sistemas de clasificación automatizados totalmente integrados o sistemas de manejo de equipaje y materiales.
Tenemos un gran interés en encontrar a los mejores empleados para nuestra empresa y en que se comprometan con nosotros a largo plazo.
Naturalmente, son nuestros empleados quienes inspiran a nuestros clientes y socios.
En BEUMER Group Technology Iberia, puede llevar su carrera a nuevas alturas en un entorno global desafiante y emocionante.
Descripción del empleo Key Role: Identify customers and key players in the market and create customer intimacy especially with the related market, main contractors, consultants and business partners.
Assess and qualify sales enquiries, lead & opportunities and register in C4C.
Prepare SAF meetings.
Tasks & Responsibilities: Identify project opportunities and stakeholders.
Develop sales strategies and align between CoC and region.
Achieve market intelligence and report on competitor activities and products.
Experience: Sales experience within the Material Handling industry supplying automated solutions.
Project implementation of Material Handling technologies (minimum 2 years' experience).
Additional qualification: Ms Office - SAP - AutoCAD - Navis Functional skills: Professional / business experience Spanish and English spoken and written.
Soft skills: Positive attitude and outlook Quick and effective decision making Problem solving and conflict management.
Effective communication skills Self-motivation and motivation of others Requisitos: Engineering or commercial background #J-18808-Ljbffr