.El CREAF precisa incorporar dos (2) responsables tècnics especialitzats o dos (2) responsables tècniques especialitzades en gestió de projectes per formar part de la unitat post-award del centre. Aquesta unitat dona suport als investigadors en la gestió dels aspectes financers, legals i administratius dels projectes adjudicats en coordinació amb la resta de departaments de suport, complint amb les polítiques internes del centre així com amb les normatives de les entitats finançadores. S'ofereix contracte laboral a jornada completa (37,5 h. setmanals), amb incorporació immediata, i s'ofereix un salari de € bruts anuals. L'oferta és d'acord amb l'anunci publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya en data 20 de desembre i es fan públiques les bases de la convocatòria per aquesta posició de personal de Suport a la Recerca per a la seva provisió per concurs de mèrits. TASQUES A REALITZAR: Donar suport als investigadors en la gestió dels aspectes financers, legals i administratius dels projectes concedits, assegurant el compliment de la normativa interna del centre així com de la normativa de les diferents entitats finançadores. Monitorització i seguiment econòmic dels projectes: anàlisi de desviacions i propostes de mesures correctores. Sol·licituds de modificació dels acords de subvenció. Preparació dels informes de justificació econòmica i auditories. Suport als investigadors en la realització dels informes científic-tècnics. Ser l'enllaç entre investigadors i entitats finançadores així com amb els socis participants en el cas de projectes col·laboratius. Donar suport a l'investigador principal en la gestió i seguiment dels projectes coordinats. Altres activitats pròpies de l'oficina de gestió de projectes: Contribuir en els informes d'activitat, memòria i auditoria del centre. REQUISITS NECESSARIS: Diplomatura, Llicenciatura o Grau en Ciències Empresarials, Econòmiques o ADE. Experiència mínima de 2 anys en gestió, justificacions i auditories de projectes de recerca de finançament europeu, preferentment Horizon, LIFE i INTERREG així com projectes de finançament nacional, preferentment de l'Agència Estatal d'Investigació, Fundació Bancària "la Caixa" i Fundació Biodiversitat. Experiència en la gestió de projectes amb fons Next Generation així com coneixements de l'aplicació Coffee-MRR. Coneixements de programes de gestió (A3ERP, Fundanet i/o SAP Business One). Experiència en centres públics de recerca (preferentment del sistema CERCA) o universitats públiques. Nivell avançat del paquet Microsoft 365 (Excel, Word, Outlook, Teams …). CONDICIONS VALORABLES: Escriure i parlar correctament anglès. Persona flexible, responsable, resolutiva, organitzada i amb capacitat de treballar en equip. Es prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc