Des de fa més de 70 anys, a Núñez i Navarro creem espais pensats i projectats per contribuir en el benestar de les persones i satisfer les seves necessitats actuals i futures.
El nostre Grup és, a dia d'avui, marca de referència a Barcelona pels qui busquen habitatge, un espai de treball, solucions d'aparcament i mobilitat, propostes d'oci o allotjar-se temporalment al centre de la ciutat.
Contribuïm a millorar el seu entorn de la manera que millor ens representa: ajudant a construir Barcelona. Recuperant els seus edificis emblemàtics, rehabilitant-la, fent-la més eficient mediambientalment i més sostenible.
En aquest lloc de feina, treballaràs per l'área de parkings.
La missió principal del lloc de feina és la gestió, el control i el seguiment de les actuacions físiques i tècniques per garantir el correcte funcionament a l'aparcament, coordinant-se amb el departament tècnic i el departament de sistemes.
Funcions:
Realitzar el control i la coordinació de les actuacions del departament de patrimoni i informàtica als aparcaments.Implementació al sistema informàtic de productes, canvis de preus i noves ofertes.Revisió del procés administratiu de factures, albarans i tota la documentació relativa als aparcaments.Control i aprovisionament de les claus i comandaments dels diferents aparcaments juntament amb el departament de compres.Revisió de la ubicació de clients morosos o que ocupen places no contractades.Gestió amb els administradors de canvis de claus o comandaments i la posterior entrega als clients.Revisió de serveis recurrents dels aparcaments (p.ex. Neteja). Requisits:
Formació: Mínim Cicle Formatiu Grau SuperiorExperiència: Mínim 1 any en funcions similars.Idiomes: Català i castellà.Ofimàtica: Word i Excel. Beneficis:
Ubicació: Barcelona centre.Horari: Flexibilitat horària.Contracte indefinit a temps complet.Posició estable.
Si vols formar part del nostre equip, apunta't a aquesta oferta!
#J-18808-Ljbffr