Descripción de la oferta
Empresa de consolidada trajectòria en el sector Alimentació FMCG i en important fase de creixement a nívell nacional, requereix incorporar un/a responsable de Trade Màrqueting, la missió del qual serà la d'establir i promoure les accions de rotació, assortiment i comunicació en el punt de venda per tal de millorar l'experiència del comprador i incentivar les vendes. En dependència del/la Director/a Comercial i de Màrqueting, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
Creació d'un pla anual d'assortiment òptim per client i promocions per augmentar la rotació del producte.Desenvolupar accions per a incentivar la rotació de producte i la fidelització de clients d'acord amb els objectius de penetració i freqüència de la marca.Responsable de desenvolupar l'argumentari comercial per client.Responsable de garantir la correcta activació i visibilitat del punt de venda, desenvolupant els materials PLV corresponents per comunicar les novetats i captar l'atenció del comprador.Donar suport a l'equip comercial en les necessitats ad-hoc dels clientes (Gran Distribució i Multicanal).Seguiment mensual de l'evolució dels clients, analitzant i identificant accions de millores i oportunitats de creixement.Anàlisis de les promocions i de la seva eficàcia.Elaborar i mantenir una base de dades amb el clúster de distribució dels productes en els clients.Gestió de les agències d'activació de PdV, disseny de materials.Responsable del control pressupostari de les partides assignades.Actualització i anàlisis de les dades Nielsen de mercat.Adaptar el Pla de Màrqueting a cadascún dels clients (calendari anual).Responsable de validar el pla de continguts de les xarxes socials i de la web corporativa.S'ofereix:
Excel-lent i motivador projecte professional en empresa en constant creixement i referent en el sector retail alimentació.Incorporació immediata.Remuneració acord a l'experiència i valors aportats.Es requereix:
Perfil amb visió global de negoci, orientat a resultats i a la millora contínua, amb capacitat de planificació, organització i treball en equip.Persona dinàmica, proactiva, autònoma i motivada per formar part d'una empresa i un sector en constant creixement.Estudis mínims:
Formació universitària finalitzada en Publicitat i RRPP, ADE i/o similar.Es valorarà positivament Postgrau i/o Màster en Màrqueting i/o MBA.Experiència mínima:
Experiència mínima d'1 any realitzant funcions i tasques similars a les descrites, preferiblement en empreses del sector retail alimentació multiproducte.Idiomes mínims:
Català i castellà: Natius.Inscribirse en la oferta
#J-18808-Ljbffr