Key Account Manager (Consultoria Energètica)

Detalles de la oferta

Des de Marlex Human Capital, estem col-laborant amb una reconeguda consultoria energètica amb seu ubicada a la Província de Girona, la qual actualment cerca un/a Key Account Manager per gestionar importants projectes de clients industrials d'àmbit nacional per la zona del Vallès.
**¿Quina seria la teva missió a l'empresa?
**

En dependència de la direcció comercial i en coordinació amb els responsables de les àrees claus de la companyia, la persona seleccionada s'encarregarà de dur a terme la gestió i implementació de les següents tasques:

- Anàlisi, prospecció i contacte amb grans comptes en l'àmbit nacional per oferir els serveis associats de la companyia
- Venda, assessorament, seguiment tècnic i econòmic dels projectes més rellevants
- Col-laboració en el pla de creixement per a la área comercial i compliment dels objectius
- Realització de demostracions del software de gestió i comptabilitat energética, tenint suport dels consultors sèniors
- Formacions presencials a client sobre l'ús del software per aquells clients que ho precisin
- Canalitzar tots els dubtes i millores de servei que derivin dels propis clients
- Fer d'enllaç amb gerència per proposar accions de millora i estratègia pel creixement global de la marca

**Al perfil seleccionat se li ofereix**:

- Contracte indefinit i treballar en un bon ambient laboral
- Formar part d'un equip emprenedor i una empresa reconeguda amb voluntat de créixer
- Creixement personal i professional i lloc de treball amb projecció
- Especialització en el sector de les energies
- Formar part d'un projecte ambiciós i en plena expansió
- Flexibilitat horaria i teletreball
- Salari segons experiència i vàlua aportats
- Formació de Grau Superior o formació tècnica en Enginyeria
- Experiència en el sector de la gestió energètica (electricitat, gas, fotovoltaica, energies renovables, entre altres)
- Habilitats o bagatge en tasques comercials i en gestió de clients industrials
- Visió estratègica de negoci, ambició, positivitat, facilitat per la presa de decisions, capacitat d'anàlisi, fiabilitat, capacitat de negociació.
- Possibilitat de fer viatjar arreu de l'àmbit nacional (a càrrec de l'empresa)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Responsable De Administración Laboral

Reconocida empresa especializada en servicios de facility, ubicado en Barcelona, precisa incorporar un/aRESPONSABLE DE ADMINISTRACIÓN LABORALQuien será respo...


Adeas Hr - Passion For People - Barcelona

Publicado 7 days ago

Técnico/A Laboral

Importante gestoría ubicada en Barcelona, estamos en búsqueda de un técnico/a laboral para la gestión de personal y nóminas. Funciones: Confección de nóminas...


Garcia I Garcia Asesores - Barcelona

Publicado 5 days ago

Responsable De Infraestructuras De Producción Animal

Somos un instituto pionero en la Investigación agroalimentaria de la Generalitat de Catalunya, con un equipo humano de más de 800 personas, que trabaja en 19...


Irta (Instituto De Investigación Y Tecnología Agroalimentarias) - Barcelona

Publicado 5 days ago

Área Manager Internacional

At Aquí tu Reforma, the Leading Tech Franchise in home renovations and remodeling with over 250 franchisees across 8 countries and strategic partners such as...


Aquí Tu Reforma - Barcelona

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-27T18:37:17.839Z