[K792] Backoffice Comercial

Detalles de la oferta

Funcions i requisits de la vacant BACKOFFICE COMERCIAL T'agradaria treballar en un departament comercial fent la part més backoffice i administrativa? Busques feina a la província de Girona? T'interessa una feina dinàmica i polivalent? Apunta't!

Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una reconeguda indústria del sector metal·lúrgic, un projecte consolidat que cerca una figura de suport pel departament comercial amb la incorporació d'un/a Backoffice Comercial amb anglès.

Quina serà la teva missió a l'empresa? En coordinació amb l'equip de backoffice i comercials, si ets la persona seleccionada, t'encarregaràs de les següents funcions:

Gestionaràs les comandes, ofertes, pressupostos, terminis d'entrega, documentació de producte i possibles incidències dels clients nacionals i internacionals.Realitzaràs un seguiment dels clients, fidelitzant-los i resolent les seves incidències, reclamacions o dubtes.Estaràs en contacte amb el departament financer per mirar el crèdit i caució i faràs el seguiment de pagaments i la reclamació dels impagats.Gestionaràs documentació relacionada amb l'exportació i amb les comandes.Actualitzaràs i mantindràs la base de dades dels clients i dels registres comercials. Al perfil seleccionat se li ofereix: Tindràs un contracte estable, formant part de la plantilla de l'empresa.T'incorporaràs en una empresa sòlida i de gran creixement.Podràs obtenir un rol dinàmic i gestionar clients internacionals.Pla de creixement i bon ambient de treball.Formació continuada.Horari partit de dilluns a dijous (8 a 17h); divendres intensiu de matins. Ets el candidat/a ideal si disposes de: Experiència de mínim 2 anys en administració, exportació, vendes o similar.Nivell C1 d'anglès i valorable nivell alt de francès.Proactivitat, iniciativa i facilitat per a la presa de decisions.Una visió estratègica i actitud proactiva i propera.Tens disponibilitat per treballar a la rodalia de Girona. Condicions que ofereix l'empresa Jornada: Jornada completa

Horari: Horari partit de dilluns a dijous; divendres intensiu

Perspectiva de la feina: Pla de carrera i estabilitat

Previsió d'incorporació: Immediat

Tipus de contracte: Indefinit

Salari: A convenir

Estudis: És valorable:
Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances.Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Comerç i Màrqueting.Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Comerç i Màrqueting.Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració. Experiència laboral: És imprescindible:
Experiència en tasques administratives vinculades a donar suport a un departament comercial. Idiomes: Català: C2 - ExpertCastellà: C2 - Expert (Valorable)Anglès: C1 - Funcional (Valorable)
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Director/A Comercial Para Bodega Zmr592

Director/a Comercial para Bodega Empresa familiar dedicada a la elaboración y distribución de vino busca incorporar un/una Director/a Comercial para su centr...


Desde Reconocida Empresa - Burgos

Publicado 24 days ago

Operations Supervisor (Andalusia)

.About BoundlessBoundless empowers remote workers to experience - with their families - the nomad lifestyle many people without children have been enjoying f...


Desde Boundless Life - Burgos

Publicado 24 days ago

Azafata/O De Estancos - Cáceres

**Requisitos**: - Imprescindible Carnet de Conducir. - Disponibilidad de incorporación: 1 de Mayo. - Disponibilidad de movilidad por toda la provincia. - Di...


Desde Personal 7 Ett - Burgos

Publicado 24 days ago

[Dt389] - Jefe De Producción (H/M)

En nuestra delegación de Girona buscamos una persona con el perfil profesional de Jefe / a de Producción en Obra Civil. Las funciones principales se centran...


Desde Construcciones Rubau - Burgos

Publicado 24 days ago

Built at: 2024-10-25T16:49:22.081Z