Les característiques de la vacant:
El teu contracte serà indefinit. Treballaràs a jornada completa amb un horari flexible distribuït de dilluns a dijous de 8-9h a 17-18h i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h. El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Madrid, Barcelona, Manlleu o bé des de qualsevol punt d'Espanya. El perfil professional que necessitem:
Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l'equip els següents coneixements, experiència i competències:
Formació i coneixements clau: Formació de grau superior com graus universitaris, llicenciatures i/o diplomatures en: Economia, Administració i Direcció d'Empreses, Dret, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o altres titulacions similars. Màsters i postgraus en: Sostenibilitat i Medi Ambient, Finances Sostenibles, Responsabilitat Social Corporativa, Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Social i Econòmica o semblants. Valorem també la formació específica i l'experiència a partir de 4 anys en: Consultoria i coneixements propis del sector: Global Reporting Initiative (GRI), Anàlisi i Report Financer, Estats d'Informació No Financera (EINF), Environmental Due Diligence, Directives Ambientals Europees, Bons Ambientals i Socials. Haver treballat en ambients internacionals, pimes i grans empreses, principalment del sector privat. Tracte amb empreses client i relacions comercials. Experiència en la gestió d'equips de persones i projectes. Coneixements en informàtica, concretament, domini de la Suite Microsoft Office (nívell avançat d'Excel), així com també d'Outlook i l'entorn Google. Disponibilitat per desplaçar-te i atendre les possibles necessitats dels projectes. Residir a Espanya. Competències i habilitats: Identificació i compromís amb els valors de l'empresa. Orientació comercial i comunicació assertiva. Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi. Proactivitat i empoderament personal. Lideratge. Intel·ligència emocional i social. Iniciativa, planificació i orientació a l'assoliment d'objectius. Com aportaràs valor a l'equip? Un cop t'incorporis al nostre equip de Sostenibilitat Corporativa, en l'àrea de Finances Sostenibles, els teus reptes i responsabilitats seran les següents:
Exerciràs el control tècnic i administratiu de projectes relacionats amb la sostenibilitat corporativa i el finançament sostenible. Assessorar a empreses en matèria de sostenibilitat. Desenvolupar projectes de finances sostenibles. Desenvolupar projectes de mesurament de la sostenibilitat i estratègies de sostenibilitat. Assistir en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons els estàndard GRI i EINF. Elaborar estudis i informes diversos. Gestionar l'equip de treball i coordinar-lo per assolir l'objectiu definit. Acompanyar l'equip consultiu en el desenvolupament dels projectes. Realitzar sessions internes de formació. Participar en el procés de selecció i realitzar la tutoria i acollida en el procés de benvinguda de l'equip. Elaborar noves ofertes i detectar noves oportunitats de continuïtat amb l'empresa client. Requisits addicionals: TÍTOL DE GRAU Anglès (parlat C1, escrit C1). Català (parlat C1, escrit C1). Espanyol (parlat C1, escrit C1). Permisos de conduir: B. Contracte laboral indefinit. Jornada completa.
#J-18808-Ljbffr