Les característiques de la vacant:
El teu contracte serà indefinit. Treballaràs a jornada completa (40h/s) amb un horari flexible: podràs començar de dilluns a dijous entre les 7:30h i les 9h del matí i plegar entre les 16:30h i les 18h (segons el temps de descans que empris per dinar -entre 30 i 60 minuts-), i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h. El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal-lacions de Barcelona o Manlleu (els dies de presencialitat són dimarts i dijous). El perfil professional que necessitem:
Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l'equip els següents coneixements, experiència i competències.
Continua llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip!
Formació i coneixements clau:
Formació universitària en Dret.
Es valorarà Màster, Postgrau o formació específica en Compliance i/o coneixements de sistemes de Compliance. Idiomes: Català C1, Castellà C1 i Anglès (C1). Valorem l'experiència de 2 anys en:
Contractació nacional i internacional. La Llei de Contractació Pública Espanyola (procediments de contractació, tipologia de contractes públics, criteris de valoració, adjudicació i formalització del contracte, recursos en matèria de contractació, pròrrogues). La Llei de Protecció de Dades Personals. Competències i habilitats que busquem:
Iniciativa, planificació i orientació a l'assoliment d'objectius. Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi. Proactivitat i autonomia. Identificació i compromís. Comunicació. Intel·ligència emocional. Treball en equip i cooperació. Com aportaràs valor a l'equip?
Un cop t'incorporis al nostre equip d'Administració, els teus reptes i responsabilitats seran les següents:
Revisar contractes mercantils entre l'empresa i les empreses client (privats com públics -entre un 40 i un 50% de facturació es al sector públic-). Revisar NDA amb les empreses client i coordinar-se amb l'equip d'administració de l'empresa per donar compliment als acords establerts. Revisar les clàusules de compliment de la LOPD i coordinar-se amb l'equip d'administració per donar compliment als requeriments establerts. Donar resposta puntualment a les consultes internes a través del sistema de ticketing. Treballar amb la Direcció d'Administració i el Responsable del Sistema de Gestió (alineats amb l'estratègia del grup) per la implantació d'un sistema de Compliance que garanteixi el compliment normatiu de l'organització a través dels procediments establerts. Coordinació amb els advocats externs per la preparació i presentació de recursos de contractació o similars si és necessari. Coordinació amb el Grup quan sigui necessari. - Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
#J-18808-Ljbffr