La Fundació i2CAT està cercant un/a perfil de suport administratiu per incorporar a l'equip de Project Management Office (PMO) amb possibilitat de realitzar un conveni de pràctiques amb el centre formatiu. L'oficina de gestió de projectes d'i2CAT té com objectiu donar suport a les nostres àrees de recerca en la gestió administrativa, financera i legal dels projectes competitius als quals apliquen (Pre-Award), així com en els projectes competitius que tenen concedits i en els quals treballen (Post-Award).
La persona seleccionada s'encarregarà de donar suport als gestors/es de projectes amb tasques de:
Suport en la gestió i manteniment de la informació a Bases de Dades internes i l'ERP corporatiu. Suport en el control de despeses incorregudes pel personal investigador. Seguiment d'imputacions de dedicacions per projectes (Timesheets). Seguiment del cobraments de subvencions, factures, pagament de proveïdors en coordinació amb administració. Suport a les auditories anuals de l'entitat i la preparació de les auditories de projectes (Revisió de factures, preparació de documentació, etc.). Suport als gestors/es de projectes en la presentació i lliurament de formulacions, justificacions i requeriments. Custòdia de l'arxiu físic i digital de documentació de projectes. Qui som? La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques, el món acadèmic i els usuaris.
Què t'oferim? Podràs treballar des de les nostres oficines o des de casa, el que prefereixis. Només et demanem un dia presencial a l'oficina per coordinar-te amb la resta de l'equip. Conveni formatiu en pràctiques. Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiar. Tenim fruita a l'oficina per promoure un estil de vida saludable. Cafè i te gratuït. Si t'interessa, pots participar en esdeveniments del sector. T'entregarem un ordinador portàtil. Esdeveniments socials per a potenciar i fomentar el treball en equip. Treballarem contínuament perquè tinguis un pla de carrera i així impulsar el teu creixement i desenvolupament professional. On ho faràs? A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.
i2CAT és una organització compromesa amb la igualtat d'oportunitats. És per això que cerquem augmentar el nombre de dones en aquelles àrees on estan subrepresentades i, per tant, animem explícitament al col·lectiu de dones a inscriure's.
i2CAT també és compromesa amb la diversitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.
Si el que has llegit et sona bé.... ¡fem un cafè i t'expliquem més!
En cas que t'hagi agradat però no sigui la teva oferta de feina, potser conegui a una altra persona que encaixi perfectament i a la que li vulguis recomanar!
Requisits mínims: Cursar en l'actualitat CFGM en administració i/o finances o similar. Possibilitat de realitzar un conveni de pràctiques amb el centre formatiu. Català, castellà natiu. Anglès nivell mitjà. Domini del paquet Office. Requisits desitjables: Nivell d'anglès fluid (oral i escrit). Nivell alt d'Excel. Interés per desenvolupar el perfil professional en la gestió administrativa i econòmica de projectes competitius. Persona organitzada i autònoma. Les persones candidates que vulguin presentar-se han d'adjuntar els següents documents: Carta de motivació – Obligatori. CV (s'accepten CV cecs) – Obligatori. Certificats de titulacions – Opcional.
#J-18808-Ljbffr