Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una empresa industrial ubicada a Figueres, que actualment precisa incorporar un/a administratiu-va de logística.
Quina serà la teva missió a l'empresa? En dependència de la Direcció Comercial i del responsable de logística, i formant part d'un departament amb 5 persones més, la persona seleccionada s'encarregarà de dur a terme les següents tasques:
Atenció al client via correu electrònic o trucadaControl i seguiment del procés integral, des de que es realitza una comanda fins que es rep el materialEntrada de comandes diàries al sistema i planificació de les entregues segons la prioritatPlantejar, contractar, gestionar i fer seguiment del transport (terrestre, marítim o aeri)Preparar la documentació necessària per l'exportació del producteValorar i solucionar de forma eficient els problemes que puguin sorgir en l'operativa diària: recollida i entrega de comandes, gestió del transportAl perfil seleccionat se li ofereix: Substitució de maternitat amb continuitat posteriorFormar part d'una empresa consolidada en el seu sectorFormació per part del departament i l'empresaTreballar en un ambient de treball estable, motivador i respectuósAprenentatge continuat i possibilitat d'especialitzar-se en administració logísticaHorari partit de dilluns a divendres (de 8h a 17h)Requisits: Formació de Grau Superior en Comerç Internacional, Administració i Finances, o similarNivell mig o alt d'anglès (B1-B2)Es valorarà experiència realitzant tasques similarsCapacitat d'organització, de treball en equip i responsabilitatOrientació al detall i capacitat de prioritzar tasquesPossibilitat de treballar a la zona de FigueresEl anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: https://www.kitempleo.es/empleo/116548913/jcj-294-administratiu-logistica-figueres/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr