Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una empresa industrial ubicada a Figueres, que actualment precisa incorporar un/a administratiu-va de logística.
Quina serà la teva missió a l'empresa?
En dependència de la Direcció Comercial i del responsable de logística, i formant part d'un departament amb 5 persones més, la persona seleccionada s'encarregarà de dur a terme les següents tasques:
Atenció al client via correu electrònic o trucada
Control i seguiment del procés integral, des de que es realitza una comanda fins que es rep el material
Entrada de comandes diàries al sistema i planificació de les entregues segons la prioritat
Plantejar, contractar, gestionar i fer seguiment del transport (terrestre, marítim o aeri)
Preparar la documentació necessària per l'exportació del producte
Valorar i solucionar de forma eficient els problemes que puguin sorgir en l'operativa diària: recollida i entrega de comandes, gestió del transport
Al perfil seleccionat se li ofereix:
Substitució de maternitat amb continuitat posterior
Formar part d'una empresa consolidada en el seu sector
Formació per part del departament i l'empresa
Treballar en un ambient de treball estable, motivador i respectuós
Aprenentatge continuat i possibilitat d'especialitzar-se en administració logística
Horari partit de dilluns a divendres (de 8h a 17h)
Requisits:
Formació de Grau Superior en Comerç Internacional, Administració i Finances, o similar
Nivell mig o alt d'anglès (B1-B2)
Es valorarà experiència realitzant tasques similars
Capacitat d'organització, de treball en equip i responsabilitat
Orientació al detall i capacitat de prioritzar tasques
Possibilitat de treballar a la zona de Figueres
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: https://www.kitempleo.es/empleo/116548913/jcj-294-administratiu-logistica-figueres/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr