Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Fz-230 - Customer Representative

.Experience the power of a game-changing career! Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - Barcelona

Publicado 13 days ago

Customer Support Agent With Danish/English -

DescriptionBOSCH is waiting for you! Are you passionate about customer service? Do you speak fluent English and native-level Danish? Then this is the perfect...


Adecco - Barcelona

Publicado 13 days ago

French Customer Care And Sales Specialist

DescriptionTeleperformance is a worldwide leader in customer experience management and contact center business process outsourcing. Our company employs aroun...


Teleperformance Spain - Barcelona

Publicado 13 days ago

Customer Success Associate

.The fashion industry is responsible for 5-10% of global greenhouse gas emissions (GHG). More and more companies are using Carbon Management Platforms to mea...


Accs - Ares Customer Care Solutions Gmbh - Barcelona

Publicado 13 days ago

[Jai-548] | Responsable D'Atenció Al Client

Detalles de la oferta

GCT Plus Sabadell precisa incorporar un/a Responsable d'Atenció al Client i experiència de client.

Funcions: Gestionar a l'equip de suport tècnic i avaluar l'acompliment.Assegurar que l'atenció al client és oportuna i precisa diàriament.Proposar i establir normes d'atenció al client específiques.Establir millors pràctiques en tot el procés de suport tècnic.Fer un seguiment dels clients per determinar àrees de millora.Desenvolupar informes diaris, setmanals i mensuals sobre la productivitat i la qualitat de l'equip de suport tècnic.Supervisar els processos de suport al client i organitzar-los per millorar la satisfacció.Gestionar el departament per tal de dinamitzar les casuístiques diverses.Proporcionar feedback de clients a la resta de Departaments de l'empresa i escalar el que sigui necessari.Coordinar les tasques de Manteniments Preventius de clients i propis de l'empresa.Coordinar les tasques de Customer Experience.Impartir formació a clients. Formació i experiència prèvia: Experiència laboral demostrable com a Responsable de Suport Tècnic i experiència pràctica.Base tècnica sòlida. Habilitat per donar instruccions a persones sense coneixements tècnics.Capacitat per gestionar equips.Capacitat excel·lent en comunicació verbal i escrita.Enginyeria informàtica o similar. Incorporació: Inmediata
Sou: segons valía.
Tipo de puesto: Jornada completa, Contracte indefinit.
Salario: A partir de 1.500,00€ al mes.

Experiència: Servicio al cliente: 2 anys (Obligatori). Idioma: Inglés (Deseable). Ubicació del treball: Empleo presencial.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Built at: 2024-11-10T00:33:08.813Z