(J-649) | Teleoperador/A Atención Al Cliente

Detalles de la oferta

R&S; Jobs especialistas en la selección de personal precisa Teleoperadores para incorporarse en departamento de Atención al cliente para un Call Center ubicado en el centro de Barcelona. El puesto es para turno de mañana, lo que permitirá que tengas tiempo para tus actividades personales en el resto del día.
TareasRecepción de visitas clientes y proveedores.Emisión de llamadas, resolución a posibles dudas, gestión de incidencias y venta cruzada.RequisitosExperiencia mínima de 1 año como teleoperador/a atención al cliente en sectores tales como seguros, telecomunicaciones o similar.Se valora provenga del sector energético.Usuario habitual de Office.BeneficiosContrato inicial de 3 meses con posibilidad de indefinido.Jornada laboral de 6h horario de L a V de 09h a 15h.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Fz-230 - Customer Representative

.Experience the power of a game-changing career! Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - Barcelona

Publicado 18 days ago

Customer Support Agent With Danish/English -

DescriptionBOSCH is waiting for you! Are you passionate about customer service? Do you speak fluent English and native-level Danish? Then this is the perfect...


Adecco - Barcelona

Publicado 18 days ago

French Customer Care And Sales Specialist

DescriptionTeleperformance is a worldwide leader in customer experience management and contact center business process outsourcing. Our company employs aroun...


Teleperformance Spain - Barcelona

Publicado 18 days ago

Customer Success Associate

.The fashion industry is responsible for 5-10% of global greenhouse gas emissions (GHG). More and more companies are using Carbon Management Platforms to mea...


Accs - Ares Customer Care Solutions Gmbh - Barcelona

Publicado 18 days ago

Built at: 2024-11-14T16:25:55.776Z