Descripció de les funcions que ha de desenvolupar: Comptabilització de factures de clients i proveïdorsConciliació de comptes bancarisControl de cobraments/pagaments i la seva gestióControl de la previsió de tresoreria necessàriaAnàlisi financera de la societatEstudi analític de costos per serveisRelacions i gestions amb entitats bancàries del dia a diaEstudi de necessitats futures de finançamentPreparació trimestral d'impostos i projecció mensual dels mateixosAnàlisi i presentació trimestral d'impostos consensuat amb el directorPresentació de comptes i llibres anuals al Registre MercantilTancament d'impost de societatsEstadístiques i relació amb les administracions del dia a diaGestions excepcionals amb TGSS i AGÈNCIA TRIBUTÀRIA (ajornaments, acords, etc…)Col·laboració amb el departament de DireccióGeneració de remeses de nòmines per al pagament posteriorPreparació i presentació d'assegurances socialsRequisits mínims: Estudis universitaris o grau superior en economia i finances/gestió laboralExperiència demostrable mínima de 2 anys fent la major part de funcions detalladesPersona amb iniciativa, polivalent, organitzada, amb capacitat per treballar en equip, que suporti gran càrrega de treball i treballi sota pressióCatalà i castellà parlat i escrit perfectamentDisponibilitat horària, fins i tot caps de setmana i festiusNivell mitjà/avançat de paquet officeExperiència en comptabilitat general i tresoreria, amb bon nivell d'excel i coneixements de programes de comptabilitatValorables formació acadèmica com a grau en comptabilitat i finances o similarsLlicenciatura o enginyeriaDisponibilitat de vehiclePermisos de conduir: b, aCondicions laborals: Contracte laboral indefinitJornada completaSalari a convenir durant entrevista
#J-18808-Ljbffr