Iu-483 - Personal Atención Al Cliente - Sector Banca

Detalles de la oferta

Desde GI GROUP necesitamos incorporar varios teleoperadores/as para un Call Center ubicado en Hospitalet.
Recepción de llamadas para realizar funciones de atención al cliente para una entidad bancaria y realizar venta cruzada de sus productos/servicios.
Experiencia: 4 meses en venta telefónica y atención al cliente.Requisitos: SENSE ESTUDIS.Idioma: español (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge).Competencias / conocimientos: Comunicación, ganas de trabajar, actitud comercial, agilidad informática.Contrato laboral: temporal (6 meses).Jornada: parcial (30 horas - jornada semanal).Otros beneficios: Contrato directamente por la empresa + posibilidad de indefinido. Formación remunerada (29/11 al 7/12). Horario de mañana 9h a 15h.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Fz-230 - Customer Representative

.Experience the power of a game-changing career! Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - Barcelona

Publicado 15 days ago

Customer Support Agent With Danish/English -

DescriptionBOSCH is waiting for you! Are you passionate about customer service? Do you speak fluent English and native-level Danish? Then this is the perfect...


Adecco - Barcelona

Publicado 15 days ago

French Customer Care And Sales Specialist

DescriptionTeleperformance is a worldwide leader in customer experience management and contact center business process outsourcing. Our company employs aroun...


Teleperformance Spain - Barcelona

Publicado 15 days ago

Customer Success Associate

.The fashion industry is responsible for 5-10% of global greenhouse gas emissions (GHG). More and more companies are using Carbon Management Platforms to mea...


Accs - Ares Customer Care Solutions Gmbh - Barcelona

Publicado 15 days ago

Built at: 2024-11-12T02:23:20.197Z