Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

(Jfp-190) - German Speaking Recruiter - 100% Remote

We are delighted to announce a new opportunity at Patrique Mercier Recruitment for an Entry-Level German Speaking Recruiter.This role will involve identifyin...


Desde Patrique Mercier Recruitment - España

Publicado 23 days ago

Dutch Speaking Freelance Recruiter | Gqr930

Patrique Mercier Recruitment, the leading agency for candidates seeking jobs in their native language in other countries, is seeking a dynamic and motivated ...


Desde Patrique Mercier Recruitment - España

Publicado 23 days ago

German Speaking Freelance Recruiter Os-876

Patrique Mercier Recruitment is seeking a highly motivated and experienced German Speaking Freelance Recruiter to join our team. As the leading agency for ca...


Desde Patrique Mercier Recruitment - España

Publicado 23 days ago

[Cw320] | Dutch Speaking Freelance Recruiter

Patrique Mercier Recruitment, the leading agency for candidates seeking jobs in their native language in other countries, is seeking a dynamic and motivated ...


Desde Patrique Mercier Recruitment - España

Publicado 23 days ago

(It900) Tècnic/A Rrhh

(It900) Tècnic/A Rrhh
Empresa:

Optima Business Consulting


Lugar:

España

Detalles de la oferta

Empresa de transport de viatgers de Lleida necessita incorporar al seu equip una persona per recolzar a l'àrea de RRHH i PRL.
Funcions i responsabilitats a desenvolupar: Gestió de les ISO's i de la protecció de dades.
Gestionar la PRL interna i coordinar la documentació amb empreses externes en matèria de PRL.
Coordinar la gestió laboral de l'empresa (contractes, altes i baixes, nòmines, vacances,...).
Gestionar i coordinar el Pla d'Igualtat.
Dissenyar i coordinar activitats Outdoor.
Suport als processos de selecció de determinats perfils, aportant eines alternatives de reclutament i creant una base de dades pròpia.
Gestió de la documentació de l'acollida i fer-ne el seguiment de les noves incorporacions.
Gestionar la documentació relacionada amb la formació del personal.
Disseny i execució dels plans formatius de l'empresa.
Formació acadèmica: CFGS en Administració i/o titulació universitària, preferiblement en relacions laborals, graduat social, ciències del treball o psicologia.
Coneixements: Es valoraran coneixements en matèria laboral, de PRL, ISO i ofimàtica.
Experiència professional: Preferiblement experiència prèvia d'un mínim de 2 anys en posició similar.
Aspectes a valorar: Persona amb iniciativa, organitzada, proactiva, compromesa amb la feina i l'empresa, amb empatia i respecte.
Condicions: Horari: 40 hores setmanals. Possibilitat de promoció interna.

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

(It900) Tècnic/A Rrhh
Empresa:

Optima Business Consulting


Lugar:

España

Built at: 2024-09-10T15:48:38.523Z