Nuestras oficinas centrales en la Calle Génova 20 en Madrid son el epicentro de nuestra operación, un espacio donde convergen la innovación, la colaboración y el compromiso con la excelencia.
Situada en una ubicación estratégica, esta dirección emblemática refleja la visión y el profesionalismo de nuestra empresa.
Desde estas instalaciones, gestionamos de manera eficiente nuestras operaciones y tomamos decisiones clave que impulsan nuestro crecimiento y éxito.
Con un diseño moderno y funcional, nuestras oficinas buscan crear un ambiente inspirador que fomente la creatividad y el trabajo en equipo.
Nos enorgullece contar con un equipo altamente capacitado que opera desde este punto neurálgico, trabajando con pasión y dedicación para alcanzar nuestros objetivos y mantenernos a la vanguardia en nuestro sector.Join our SmartRental team!
SmartRental Group is a young company with great dynamism, dedicated to the operation and management of properties for the tourism and catering sector.
Our vision is to be the European leader in the market, providing diverse solutions and adapted to all accommodation needs.
Con más de 10 años de experiencia, nuestra actividad se centra en hoteles, apartamentos, hostales, residencias de estudiantes y residencias de lujo para ancianos.
Nuestro portafolio incluye marcas como SmartRental Collection, Akeah, Malacuna, Live It, Suio, Evoca y Lemonade, cubriendo varios mercados verticales en el sector de Living y Hospitality.What will you do?The International Regional Director of Operations is responsible for planning, directing and coordinating the operations of all the Hotels (assets) of the assigned geographical area.
The regional director of operations is responsible for ensuring and improving the performance, productivity, efficiency and profitability through providing effective methods and strategies.Leads, directs and manages the daily hotel operations (via hotel director) including hotel yearly budgeting and forecasting, strategic planning, managing reviews performance, implementing and complying with company policies and standards.Coordinates capital improvements and property improvement plans, responds to guest's inquiries and resolves concerns, initiates, facilitates meeting participation and proposes improvements.Oversees service quality level, operational efficiency, guest satisfaction, SOPs and service compliance including financial measurements and auditing.Identifies operational performance, productivity and efficiency gaps and implements measures to correct those deficiencies.Partners closely with the COO and works according to the departmental guidelines and priorities.Implements and manages hotel's daily quality process to include, but not limited to, communicating goals, empowering team members, managing service recovery techniques and problem resolution and measuring satisfaction.
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