Responsabilitats
Rebràs formació i faràs estades pràctiques inicials per poder desenvolupar les competències necessàries per dur a terme les funcions següents:
Valoració i suport assistencial telefònic a l'usuari.
Anamnesi estructurada.
Consell sanitari i suport assistencial durant la trucada o fins l'arribada del recurs assistencial presencial.
Donar la resposta adequada.
Assignació del recurs més òptim segons valoració sanitària i prioritat de l'emergència.
Traspàs de la informació obtinguda al recurs assistencial presencial (mitjançant les eines tecnològiques disponibles a CECOS).
Vetllar per la seguretat dels equips assistencials en els incidents, informant de les situacions de risc afegit detectades en la valoració telefònica.
Suport i recolzament a altres posicions de la sala.
Vetllar pel compliment dels procediments, instruccions i protocols de SEM.
Garantir el contínuum assistencial i operatiu en el canvi de torn.
Conèixer les peculiaritats dels territoris gestionats.
Docència i tutorització de professionals assistencials de nova incorporació i alumnes de Grau o formació postgraduada.
Requisits necessaris
Títol de Grau / Diplomatura en Infermeria.
Formació postgraduada en atenció a les urgències / emergències i/o pacient crític.
3 anys d'experiència en atenció a les urgències o emergències o pacient crític a nivell hospitalari (UCI / UCC / REA / urgències o similars) o experiència pre-hospitalaria de SVA en serveis d'emergències extra-hospitalàries reconeguts (xarxa pública de Salut).
Requisits valorables
Coneixement de la Xarxa Sanitària Pública i del desplegament de recursos sanitaris al territori.
Competències personals
Per portar a terme les funcions anteriorment descrites, és necessari tenir desenvolupades les següents competències personals:
Compromís i implicació.
Qualitat en el treball i orientació al pacient.
Gestió emocionalment intel·ligent.
Comunicació i empatia.
Gestió de conflictes.
Procés de selecció
Dividim el procés en diverses etapes amb la finalitat d'anar identificant als candidats que millor compleixen amb els requisits tècnics, personals, actituds i interessos que requereix el lloc.
Recepció de sol·licituds i preselecció: Segons la informació recollida en els CV, es pre-seleccionen en un primer moment aquells candidats/es que reuneixen els requisits imprescindibles i posteriorment les experiències i els coneixements valorables per poder continuar en el procés.
Realització de proves i simulacions grupals: Es convocarà els candidats a realitzar proves per valorar els coneixements necessaris per al lloc i simulacions dissenyades per valorar el comportament de les persones en situacions similars a les que es trobarien si ja estiguessin ocupant el lloc.
Entrevista per competències: Cerquem principalment obtenir exemples de comportaments de l'avaluat/a en la seva vida professional i analitzar si coincideixen amb els esperats en el lloc de treball.
Decisió: El/les observador/es i avaluador/es posen en comú i analitzen la informació extreta en tot el procés, i prenen la decisió de quin és el/la candidat/a que més s'ajusta al rol que l'empresa està buscant.
#J-18808-Ljbffr