FuncionsRevisió de l'espai de treball de l'Àgora abans de començar la guàrdia i durant la mateixa per conèixer els possibles canvis de protocols o de continguts.Localització del número d'incident, dades generals de l'incident, localització geogràfica, recursos disponibles a la zona.Consulta sanitària, anamnesi dirigida, accés a Història Clínica Compartida, establint una orientació sindròmica o determinació del motiu de la consulta.Resposta a la demanda amb assignació de recursos i la corresponent prioritat, derivació o consell sanitari.Suport sanitari telefònic fins l'arribada del recurs quan doni un valor afegit a l'atenció de l'usuari, seguiment i finalització de l'incident.Tancament de les consultes i dels incidents.Codificació CIM10 i registre de l'atenció a l'ECAP.Resoldre consultes quan arriben de les unitats assistencials del SEM.Afavorir i utilitzar les noves tecnologies per resoldre les demandes del ciutadà.Interrelació amb els diferents perfils professionals per donar resposta.Participació en la formació de professionals de nova incorporació i d'alumnat de màsters i / o de postgraus.Realització de la formació interna anual.Participació en grups de millora i en reunions operatives.Facilitar i participar en la implementació de nous projectes.Requisits necessarisGrau d'Infermeria.Especialitat i / o màster o postgrau en l'àmbit de la fragilitat hospitalària i / o atenció primària, cures pal·liatives, cronicitat, etc.Experiència mínima de 3 anys en l'àmbit hospitalari i / o atenció primària, centres residencials de l'àmbit de cronicitat, fragilitat i pacient pal·liatiu.Nivell d'idiomes: Comprensió oral del català i el castellà; escrit: català o castellà, preferiblement català.ValorableAltres postgraus, especialitats o màsters.Altres experiències.Coneixement de la Xarxa Sanitària Pública i del desplegament de recursos sanitaris al territori.Competències personalsPer portar a terme les funcions anteriorment descrites, és necessari tenir desenvolupades les següents competències personals: compromís i implicació, qualitat en el treball, orientació al ciutadà, gestió emocionalment intel·ligent, comunicació i empatia, gestió de conflictes.#J-18808-Ljbffr