Funcions Revisió de l'espai de treball de l'Àgora abans de començar la guàrdia i durant la mateixa per conèixer els possibles canvis de protocols o de continguts. Localització del número d'incident, dades generals de l'incident, localització geogràfica, recursos disponibles a la zona. Consulta sanitària, anamnesi dirigida, accés a Història Clínica Compartida, establint una orientació sindròmica o determinació del motiu de la consulta. Resposta a la demanda amb assignació de recursos i la corresponent prioritat, derivació o consell sanitari. Suport sanitari telefònic fins l'arribada del recurs quan doni un valor afegit a l'atenció de l'usuari, seguiment i finalització de l'incident. Tancament de les consultes i dels incidents. Codificació CIM10 i registre de l'atenció a l'ECAP. Resoldre consultes quan arriben de les unitats assistencials del SEM. Afavorir i utilitzar les noves tecnologies per resoldre les demandes del ciutadà. Interrelació amb els diferents perfils professionals per donar resposta. Participació en la formació de professionals de nova incorporació i d'alumnat de màsters i / o de postgraus. Realització de la formació interna anual. Participació en grups de millora i en reunions operatives. Facilitar i participar en la implementació de nous projectes. Requisits necessaris Grau d'Infermeria. Especialitat i / o màster o postgrau en l'àmbit de la fragilitat hospitalària i / o atenció primària, cures pal·liatives, cronicitat, etc. Experiència mínima de 3 anys en l'àmbit hospitalari i / o atenció primària, centres residencials de l'àmbit de cronicitat, fragilitat i pacient pal·liatiu. Nivell d'idiomes: Comprensió oral del català i el castellà; escrit: català o castellà, preferiblement català. Valorable Altres postgraus, especialitats o màsters. Altres experiències. Coneixement de la Xarxa Sanitària Pública i del desplegament de recursos sanitaris al territori. Competències personals Per portar a terme les funcions anteriorment descrites, és necessari tenir desenvolupades les següents competències personals: compromís i implicació, qualitat en el treball, orientació al ciutadà, gestió emocionalment intel·ligent, comunicació i empatia, gestió de conflictes.
#J-18808-Ljbffr