(Ij695) | Gestor/A Clients I Administració Comercial

Detalles de la oferta

.Descripció de l'oferta Gestor/a clients i administració comercial a Comarca Alt EmpordàSeleccionem Gestor/a de clients i Administració comercial; amb el propòsit de dur a terme funcions administratives i comercials a través de la gestió de clients i donar suport a tot l'engranatge administratiu de les nostres oficines.
Feina per algú que vulgui una feina estable amb projecció de futur.Funcions i requisits de la vacantQuines seran les teves funcions?Gestió de clients i processos B2B amb una comunicació fluida.Administració diària.Atenció al client telefònica i presencial, i gestió d'e-mails.Actualització i manteniment del programa de gestió.Planificar, organitzar i realitzar la preparació de la campanya i reunions.Mantenir una comunicació constant i propera a través de trucades, correus electrònics i visites amb els clients per mantenir-ne una fidelització i oferir un servei de qualitat totalment adaptat i personalitzat.Participar en reunions amb la resta de l'equip per compartir l'anàlisi de mercat, oferir solucions i alinear objectius enfocats a resultats.Dinamitzar i comercialitzar els nostres productes i els nostres serveis com a gestors d'eines digitals i gestors logístics a potencials centres educatius que encaixin en el perfil d'audiència.Valorem: Nivell de formació adequat a les necessitats del lloc de treball (FP, CFGS, Grau...).Preferiblement amb experiència demostrable en administració i gestió de clients B2B.Coneixements del paquet Office avançats (Excel, Power Point, Word...) i amb coneixements i agilitat d'informàtica nivell usuari.Persona orientada al client, amb capacitats de negociació, gestió i col·laboració.Persona proactiva, resolutiva i amb alta capacitat d'autogestió orientada a resultats.Fluïdesa i alta capacitat d'habilitats comunicatives.Idiomes: nivell alt de català i castellà.Carnet de conduir B.Oferim: Jornada completa de dilluns a divendres en modalitat presencial.Contracte indefinit.Salari en funció de l'experiència aportada, negociable i variable segons valor aportat.T'estem esperant!
Preparat/da?Condicions que ofereix l'empresa Jornada completaHorari: Intensiu de dilluns a divendres.Perspectiva de la feina: Feina estable amb projecció de futur


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Administrativo Logístico

Estamos buscando a un Administrativo Logístico con experiencia en control de la entrada y salida de vehículos, para cubrir un puesto de manera temporal, por ...


- Burgos

Publicado 23 days ago

Administrativo /A - Departamento Laboral

Eurofirms selecciona un/a administrativo/a para empresa del sector despachos situada en Sant Feliu de Guíxols. La persona seleccionada desarrollará las sigui...


Eurofirms Group Slu - Burgos

Publicado 23 days ago

Administración De Empresas Auxiliar Administrativo/A Hipotecario Burgos

Uno de los principales grupos de externalización de servicios de contact center y BPO, formado por más de 9.000 empleados en la que damos soporte a más de 1....


Servinform - Burgos

Publicado 23 days ago

Back Office Junior

Te estamos buscando como Back office junior para trabajar en Girona Desde hace más de 60 años el grupo Dyneff ofrece una amplia gama de carburantes y servi...


Dyneff España Sl - Burgos

Publicado 23 days ago

Built at: 2025-01-06T10:46:35.382Z