Som una associació líder en el sector de l'hostaleria situada al Baix Llobregat, compromesos amb el desenvolupament, la formació i la representació dels nostres afiliats.
Tareas Descripció del Lloc Cerquem un/a Administratiu/va Comercial dinàmic/a i organitzat/da per gestionar i donar suport a les activitats comercials i administratives del nostre gremi.
Funcions Principals Gestió de la cartera d'associats: captació, seguiment i fidelització.
Atenció telefònica i presencial a associats i clients.
Elaboració de pressupostos, contractes i propostes comercials.
Organització i coordinació d'esdeveniments, formacions i reunions per als associats.
Seguiment de pagaments, emissió de factures i control administratiu.
Actualització i gestió de bases de dades comercials.
Suport en estratègies de màrqueting i comunicació (campanyes, xarxes socials, butlletins, etc.).
Requisits Formació en Administració, Comerç o similar.
Coneixements en eines informàtiques: Office, CRM, gestió de facturació i comptabilitat.
Habilitats de comunicació i atenció al client.
Capacitat per treballar en equip i sota pressió.
Idiomes: català i castellà imprescindibles; es valorarà el coneixement d'altres llengües.
Autonomia en la presa de decisions dins els seus àmbits competencials que Gerència i Junta li marquin.
Coneixements de WordPress.
Persona de caràcter obert i imaginatiu amb capacitat per idear accions i establir el seu funcionament.
Carnet de conduir.
Beneficis Entorn Dinàmic i Col·laboratiu: Treballaràs en un equip compromès amb la millora del sector de l'hostaleria.
Projecció Professional: Possibilitat de creixement dins de l'organització i desenvolupament de noves competències.
Estabilitat Laboral: Oferim un contracte amb condicions competitives i seguretat laboral.
Bon Ambient de Treball: Prioritzem el benestar dels nostres treballadors i fomentem una cultura laboral positiva.
Si tens experiència en el sector i habilitats per gestionar relacions amb clients i associats, volem conèixer-te!
#J-18808-Ljbffr