Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administrativo/A Bancario Barcelona W36

¿Te encuentras en búsqueda de un nuevo proyecto profesional? Desde el grupo Adecco, estamos seleccionando para un/a importante consultor/a perfil administrat...


Iberempleos - Barcelona

Publicado 13 days ago

Administrativa Sat -

Grupo empresarial con oficinas en Vilafranca del Penedés, para su Dpto. de Asistencia Técnica, especializado en la instalación, reparación y mantenimiento de...


Tecnic Consultores - Barcelona

Publicado 13 days ago

Junior Danish-Speaking Sales Representative (With Relocation Package)

.We are a premier provider of digital marketing services, dedicated to enhancing business success through innovative strategies. Our energetic team utilizes ...


Cross Border Talents - Barcelona

Publicado 13 days ago

Uf694 - Cajerx - Reponedor/A 25Hrs/Sem Sabadell

Introducción:Tus tareas:Cobrar en caja y atención al cliente.Gestionar la disponibilidad de los productos en la sala de ventas.Realizar el control de frescur...


Lidl Supermercados - Barcelona

Publicado 13 days ago

[I-491] | Aux. Administrativo/A - Administración Y Tesorería

Detalles de la oferta

Descripción :
Amb Grup Sagardi formaràs part d'un grup de restauració amb història, tradició i vocació per la gastronomia. Grup Sagardi va néixer fa 25 anys amb la idea de donar a conèixer la gastronomia Basca arreu del món. Actualment el grup compta amb uns 28 restaurants, a nivell nacional i internacional.
Actualment estem seleccionant un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/A per al DPT. ADMINISTRACIÓ-TRESORERIA a jornada completa per realitzar la gestió dels processos del departament a les nostres oficines ubicades a Sant Boi.
Les teves funcions principals seran:

Enviament de factures als clients.
Control i seguiment de les factures que estan pendents de cobrament.
Creació d'ordres de pagament a proveïdors.
Conciliació de bancs.
Comptabilització dels moviments generats.
Comptabilització d'assentaments comptables.
Reclamació d'incidències a proveïdors.
Quadre i tancament mensual de les caixes dels restaurants i revisió de la documentació generada als restaurants.
Tasques d'arxiu.
Què oferim?
Gaudir d´un bon ambient de treball, professional i dins d´un grup consolidat.
16.000€/bruts anuals.
El menjar està inclòs.
Disposar d'una targeta amb descompte a tots els restaurants del grup.
Requisitos:
Cerquem una persona comunicativa, amb experiència en el tracte al client, meticulosa, proactiva, àgil, responsable i organitzada, amb ganes d'aprendre i que tingui capacitat de treball en equip i de gestió de documentació.
Nívell fluid de català i castellà.
També es valoraran coneixements d'ofimàtica.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-10T08:21:54.189Z