Funcions i requisits de la vacant Administratiu/va Atenció al Client - Sector DigitalTens experiència en atenció al client? Et consideres una persona amb grans habilitats comunicatives? Si és així, aquesta oferta pot ser per a tu!Des d'Adecco, estem col·laborant amb una important empresa ubicada a Banyoles, especialitzada en la creació de webs, botigues en línia, SEO, programes de facturació electrònica i altres serveis digitals. Degut al seu fort creixement, estem cercant un perfil d'Atenció al Client - Comercial per oferir servei als clients que s'interessen pels seus productes i serveis, a través de telèfon, WhatsApp i formularis web.Funcions principals: Atendre trucades, missatges de WhatsApp i correus electrònics per resoldre dubtes sobre els productes i serveis digitals de l'empresa.Recopilar i gestionar la informació dels clients per ajudar-los a completar el procés de sol·licitud de subvencions estatals (kit digital).Coordinació amb l'equip comercial per a la finalització de la venda, un cop el client ha estat qualificat.Oferim: Contractació estable directament a través d'empresa.Horari Intensiu amb entrada flexible.Servei de Càtering per dinar, a càrrec de l'empresa.Entorn de treball dinàmic i col·laboratiu.Requisits del perfil: Experiència en atenció al client i gestió de consultes.Coneixements bàsics del món digital (webs, màrqueting, ecommerce...).Habilitats comunicatives excel·lents i capacitat per generar confiança al client.Persona organitzada, resolutiva i capaç de gestionar múltiples tasques amb eficiència.Condicions que ofereix l'empresa: Jornada: Jornada completaHorari: Intensiu flexiblePerspectiva de la feina: EstablePrevisió d'incorporació: 15 diesTipus de contracte: IndefinitSalari: € ******** € Bruts anuals (el salari es negociable)Experiència laboral: És imprescindible:Experiència en Atenció al Client.Nivell d'experiència: Tècnic / EspecialistaAnys d'experiència: 1 anyIdiomes: Català: C2 - Expert (Imprescindible)Castellà: C2 - Expert (Imprescindible)#J-18808-Ljbffr