El/La Responsable de Gestió d'Oportunitats és la persona encarregada de portar a terme el procés de gestió d'oportunitats a Intermedia i amb les aliances. A Intermedia entenem per oportunitat qualsevol elaboració intel·lectual que porta a formular un projecte, ja bé sigui en programes de continuïtat, d'aparició intermitent o en programes de nova aparició i/o innovació vinculats a subvencions/licitacions, aliances estratègiques.
La missió del lloc de feina és liderar el procés de gestió de l'oportunitat, executant-lo des de la primera fase de control i actualització de fonts d'informació, identificació de l'oportunitat, valoració amb les àrees o entitats implicades, potenciar l'acord sobre qui intervindrà en el disseny i preparació de documentació, control de calendari i supervisió de la posada a punt per tal de presentar en temps i formalment correcte. També en fa el seguiment i en cas de concessió, traspàs de la informació necessària a la direcció que ho ha d'impulsar en el seu territori. En cas de no concessió en farà el tancament amb l'anàlisi dels motius i propostes de millora.
Promou en tot moment el diàleg amb les àrees territorials i entitats amb qui es formen aliances per tal d'ampliar el focus de captació d'oportunitats, identificar les fonts d'aportacions per fer el millor disseny i procurar la col·laboració de totes les àrees de manera equilibrada. Té la responsabilitat de mantenir-se actualitzat/da tècnicament pel que fa a metodologies de disseny, definició d'indicadors, sistemes d'avaluació, etc.
Condicions: Jornada completa (38,5h), Contracte Indefinit, Salari: 30.000€ per 12 pagues, Opció de teletreball alguns dies a la setmana, Ubicació: Barcelona (Les Corts).
Responsabilitats: Responsable del procés de Gestió d'Oportunitats de l'entitat i d'aquelles oportunitats generades en el sistema d'aliances d'Intermedia.Responsable de pilotar l'assignació de la responsabilitat del disseny en cada oportunitat o assumir el disseny si s'escau, tant intern com de les oportunitats vinculades a les aliances.Responsable de supervisar totes les fases del procés fins que es presenta el projecte.Responsable del tancament del procés de presentació i en el cas de no atorgament, les accions futures que se'n puguin derivar (al·legacions, recurs d'alçada, etc.).Responsable del seguiment, mètriques i propostes de millora de totes les oportunitats presentades.Tasques: Buidatge del GESTBOE i d'altres fonts de possibles oportunitats així com una primera validació d'aquelles possibles oportunitats.En les oportunitats detectades, fer lectura en detall de bases, convocatòries i demés documentació associada per elevar una proposta de valoració a qui correspongui segons Procés de Gestió d'Oportunitats.Un cop aprovada la idoneïtat d'optar a l'oportunitat, liderarà les diferents fases de l'elaboració del projecte i documentació necessària en col·laboració amb les persones implicades segons Procés GO (equip base).Concretament: Revisió documentació/interpretació i formulació de dubtes. Preparació de la documentació exigida. Seguiment de l'Elaboració i validació de la proposta econòmica. Redacció de la proposta tècnica segons l'establert en Procés de GO.En cas d'externalització del disseny realitzar el seguiment del mateix.Derivar el producte final per revisió a responsables implicats/des. Derivar el producte per maquetació en cas necessari i seguiment del mateix.Preparar tota la documentació per la presentació. Vetllar per l'acompliment del calendari necessari.Fer la proposta dels i les professionals valorada per l'equip base de GO.En cas que l'Oportunitat sigui aprovada: impulsarà amb equip que executarà el projecte un procés de revisió del projecte per tal d'analitzar els possibles dubtes o ampliar la informació i alhora l'establiment del circuit base d'execució del projecte.Gestió conjunta amb la Responsable de subvencions dels possibles requeriments, tant a nivell pressupostari com tècnic i supervisar el seu acompliment.Registre i seguiment de l'informe de resultats de cada oportunitat presentada amb identificació de punts forts i febles i aspectes de millora. En cas de no atorgament execució de les accions previstes (al·legacions, recurs d'alçada).
Requisits: Experiència 2 anys en projectes.Experiència en recerca, redacció i justificacions de subvencions.DIPLOMATURA O ENGINYERIA TÈCNICA.Competències / coneixements: Capacitat d'elaboració de la documentació tècnica, interpretació de pliques de les licitacions o altres oportunitats i garantiment de preparació de la documentació administrativa i econòmica en les licitacions i altres oportunitats.Formació, experiència i coneixement de serveis de l'àmbit de serveis socials, principalment del func.
#J-18808-Ljbffr