Marlex Human Capital és una empresa líder en Recursos Humans especialitzada en Selecció de Personal.Comptem amb més de 25 anys d'experiència en el sector i una xarxa de més de 70 oficines, posicionant-nos com una de les 5 firmes líders del país i una de les de més alt creixement en els darrers anys.Compartim un viatge amb més de 5.000 empreses que confien en els nostres serveis i equips especialitzats.Descripció de l'oferta Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. La nostra missió és ajudar a les empreses a créixer a través de la selecció dels millors professionals. Els nostres valors són l'orientació al client, el treball en equip, l'aprenentatge continu i la iniciativa. T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant! Actualment, estem cercant un/a HR CONSULTANT per treballar a la nostra oficina ubicada a Valls. Quina és la missió de l'HR Consultant? La missió de l'HR Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oportunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.L'HR Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes. El teu dia a dia: En dependència directa de la cordinació de servei, les responsabilitats de la persona seleccionada seran: Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.Potenciar els clients existents i realitzar reunions presencials amb ells.Seleccionar professionals que encaixen amb les necessitats del client empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.Ser responsable del procés de selecció "end to end" (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realitzar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).Formar-se en matèria laboral para assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.Alimentar constantment la base de dades de candidatures i treballadors.Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.Treballar en un equip jove i dinàmic.Retribució fixa segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.Programa d'Onboarding i formacions específiques. Ets el/la candidat/a ideal si... Tens experiència en el sector o en atenció al client. Et consideres una persona dinàmica, resolutiva i enèrgica. Comptes amb una forta vocació per l'àmbit de la selecció, les vendes i el contacte amb les persones. Tens altes habilitats comunicatives, capacitat per treballar sota pressió i moltes ganes d'aprendre i desenvolupar-te professionalment en el sector dels RRHH!
#J-18808-Ljbffr