Detalles de la oferta

.Marlex Human Capital és una empresa líder en Recursos Humans especialitzada en Selecció de Personal. Comptem amb més de 25 anys d'experiència en el sector i una xarxa de més de 70 oficines, posicionant-nos com una de les 5 firmes líders del país i una de les de més alt creixement en els darrers anys. Compartim un viatge amb més de 5.000 empreses que confien en els nostres serveis i equips especialitzats. Descripció de l'oferta Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. La nostra missió és ajudar a les empreses a créixer a través de la selecció dels millors professionals. Els nostres valors són l'orientació al client, el treball en equip, l'aprenentatge continu i la iniciativa. T'identifiques amb aquests valors? Si és així, t'estem buscant! Actualment, estem cercant un/a HR CONSULTANT per treballar a la nostra oficina ubicada a Mataró. Quina és la missió de l'HR Consultant? La missió de l'HR Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal. Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oportunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client. L'HR Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes. El teu dia a dia: En dependència directa de la cordinació de servei, les responsabilitats de la persona seleccionada seran: Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors. Potenciar els clients existents i realitzar reunions presencials amb ells. Seleccionar professionals que encaixen amb les necessitats del client empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat. Ser responsable del procés de selecció "end to end" (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realitzar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures). Formar-se en matèria laboral para assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es. Alimentar constantment la base de dades de candidatures i treballadors. Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys. Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement. Treballar en un equip jove i dinàmic. Retribució fixa segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius. Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h). Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana! 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Business Analyst (Marketing) - Stage - Barcelone (Janvier/ Février 2025)

Cette année, cela fait déjà 10 ans que nous avons lancé l'idée qu'il est possible de simplifier la vie de nos clients en leur offrant une solution innovante ...


Papernest - Barcelona

Publicado 8 days ago

Industry Consultant - Solution Assurance Barcelona

The worldwide data management software market is massive. According to IDC, the worldwide database software market is forecasted to be approximately $82 bill...


Mongodb - Barcelona

Publicado 8 days ago

Consultor/A Sap Successfactors (Performance & Goals)

Somos un grupo multinacional presente en 5 continentes , con más de 2.500 empleados por todo el mundo, especializados en el desarrollo de soluciones tecnológ...


Viseo - Spain - Barcelona

Publicado 8 days ago

Danish Speaking Junior Campaign Specialists

Danish Speaking Junior Campaign Specialist Location:Barcelona, Spain Salary:€23,875 gross/year + up to €3,408 gross/year in bonus Purpose of the Role: As a J...


Recruitment Direct - Barcelona

Publicado 8 days ago

Built at: 2024-11-23T21:45:35.899Z