Hr Consultant | De-288

Detalles de la oferta

Marlex Human Capital és una empresa líder en Recursos Humans especialitzada en Selecció de Personal.
Comptem amb més de 25 anys d'experiència en el sector i una xarxa de més de 70 oficines, posicionant-nos com una de les 5 firmes líders del país i una de les de més alt creixement en els darrers anys.
Compartim un viatge amb més de 5.000 empreses que confien en els nostres serveis i equips especialitzats.
Descripció de l'oferta: Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions.
La nostra missió és ajudar a les empreses a créixer a través de la selecció dels millors professionals.
Els nostres valors són l'orientació al client, el treball en equip, l'aprenentatge continu i la iniciativa.
T'identifiques amb aquests valors?
Si és així, t'estem buscant!
Actualment, estem cercant un/a HR CONSULTANT per treballar a la nostra oficina ubicada a Mataró.
Quina és la missió de l'HR Consultant?La missió de l'HR Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.
Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oportunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.
L'HR Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.
El teu dia a dia:En dependència directa de la coordinació de servei, les responsabilitats de la persona seleccionada seran:
Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.Potenciar els clients existents i realitzar reunions presencials amb ells.Seleccionar professionals que encaixin amb les necessitats del client empresa.Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.Ser responsable del procés de selecció 'end to end' (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realitzar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).Formar-se en matèria laboral per assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.Alimentar constantment la base de dades de candidatures i treballadors.Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
Treballar en un equip jove i dinàmic.
Retribució: Retribució fixa segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Persona instaladora telecomunicaciones, presencial

Persona instaladora telecomunicaciones La empresa ADTEL necesita cubrir un puesto de trabajo de técnico/a instalador/a de forma estable a jornada completa en...


Grup Adtel - Barcelona

Publicado 23 days ago

Senior Business Architect

Are you considering your next career move? At Allianz, we are seeking a Senior Business Architect to join our Contact Center Solutions Department in Barcelon...


Allianz Popular Sl. - Barcelona

Publicado 23 days ago

Consultor/A De Previsión Social

¿Qué es Aon?Aon es una empresa de servicios profesionales que se dedica a dar forma a las mejores decisiones, para proteger y enriquecer la vida de las perso...


Aon Hewitt - Barcelona

Publicado 23 days ago

Senior Implementation Consultant With Czech

Senior Global View Lead ConsultantJob DescriptionAs a member of the GlobalView Lead Consultant team, you are responsible for consulting with clients to devel...


Adp, Inc. - Barcelona

Publicado 23 days ago

Built at: 2025-01-05T20:24:46.844Z