Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Empleats/Des Administratius/Ves

Titulacions: TÈCNIC gestió administrativa TÈCNIC SUPERIOR administració i finances Nívell propi CA: C1 PROG. 1A EXP. ADM. PUBLIQUES: Edat: Des de 16 fins 29 ...


Desde Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado a month ago

Embajador De Marca

**Descripción y responsabilidades**: Embajador/a de Marca Eventos y Promociones. Para personas con Documentación en regla. Distintos horarios. Colaborar con ...


Desde Cornerjob - Barcelona

Publicado a month ago

Sales Engineer

Descripción de la oferta Para reconocida empresa multinacional especializada en la fabricación de bombas de vacío, ubicada en la zona del Vallès Oriental, e...


Desde Etalentum - Barcelona

Publicado a month ago

Business Development Manager

Buscamos profesionales para desarrollo de negocio (Business Developer) en sector de Licencias ambientales de actividades, licencias de obras, servicios de in...


Desde Addient Entidad Certificadora Slu - Barcelona

Publicado a month ago

Hr Assistant | (Gn70)

Hr Assistant | (Gn70)
Empresa:

Arimany Selecció De Talent


Detalles de la oferta

Empresa multinacional de reconegut prestigi en el sector de les belles arts i la papereria, titular d'una àmplia gamma de marques i productes, busca incorporar en el seu departament de Legal & HR un/ Assistent/a en aquest departament, que dependrà directament de la Responsable d'aquest.
Funcions: Gestió i organització documental de recursos humans: actualització i manteniment de les diferents bases de dades del personal.
Suport en la gestió del personal: control de vacances, permisos, incidències, registre de la jornada, control de baixes, finalitzacions de contractes, variacions de jornada, comunicacions internes als treballadors, etc.
Suport en la selecció de personal: publicació d'ofertes, garbell curricular, realització d'entrevistes telefòniques, entre d'altres.
PRL: coordinació de la formació en els diferents centres (oficines, magatzem i fabrica): programació de reconeixements mèdics del personal; a càrrec de gestionar el CAE del personal de Grans Superfícies, a través de les plataformes de cadascuna d'elles (ECI, ALCAMPO, Carrefour, entre d'altres).
Gestió dels plans de formació del personal a través de la FUNDAE, centres formatius, entre d'altres.
Gestió de les assegurances (col·lectiu salut i transport).
Organització de les instal·lacions (oficines) i planificació dels productes de la cantina per a treballadors (cafè, llet, fruita, etc.).
Suport en la realització dels diferents projectes del departament: Data Protection, Pla d'Igualtat retributiva; Compliance; accions relacionades amb la Sostenibilitat i RSC; així com en les auditories que es realitzin.
Altres tasques administratives del mateix departament.
S'OFEREIX: Estabilitat i excel·lent ambient laboral.
Jornada completa.
Horari flexible (entrada 8-8:30 h i 17-17:30 h).
Incorporació immediata.
Salari: 21.000 euros bruts anuals.
REQUISITS: FP grau mitjà o superior en àrees relacionades.
Experiència mínima de dos anys.
Persona discreta; organitzada; integra i amb capacitat de gestionar informació delicada i confidencial.
Nívell intermedi d'anglès parlat i escrit.
Nívell avançat de paquet Office (Outlook, Excel, Word).

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Hr Assistant | (Gn70)
Empresa:

Arimany Selecció De Talent


Built at: 2024-09-17T11:18:26.473Z