Detalles de la oferta

Empresa multinacional de reconegut prestigi en el sector de les belles arts i la papereria, busca incorporar un HR Assistant en el seu departament de Recursos Humans i Legal.
En dependència de la Direcció de Recursos Humans i Legal, les seves funcions:

- Gestió i organització documental de recursos humans: actualització i manteniment de les diferents bases de dades del personal.
- Suport en la gestió del personal: control de vacances, permisos, incidències, registre de la jornada, control de baixes, finalitzacions de contractes, variacions de jornada, comunicacions internes als treballadors, etc.
- Suport en la selecció de personal: publicació d'ofertes, criba curricular, realització d'entrevistes telefòniques, entre d'altres.
- PRL: coordinació de la formació en els diferents centres (oficines, magatzem i fabrica): programació de reconeixements mèdics del personal; a càrrec de gestionar el CAE del personal de Grans Superfícies, a través de les plataformes de cadascuna d'elles (ECI, ALCAMPO, Carrefour, entre d'altres).
- Gestió dels plans de formació del personal a través de la FUNDAE, centres formatius, entre d'altres.
- Gestió de les assegurances (col-lectiu salut i transport).
- Organització de les instal-lacions (oficines) i planificació dels productes de la cantina per a treballadors (cafè, llet, fruita, etc.).
- Suport en la realització dels diferents projectes del departament: Data Protection, Pla d'Igualtat retributiva; Compliance; accions relacionades amb la Sostenibilitat i RSC; així com en les auditories que es realitzin.
- Altres tasques administratives del mateix departament.
**S'OFEREIX**
- Estabilitat i excel-lent ambient laboral
- Jornada completa.
- Horari flexible (entrada 8-8:30 h i 17-17:30 h)
- Incorporació immediata.
- Salari: 21.000-25.000 euros bruts anuals segons experiència aportada.
**REQUISITS**:

- Grau en Relacions Laborals
- Experiència mínima de dos anys en funcions similars.
- Persona discreta; organitzada; integra i amb capacitat de gestionar informació delicada i confidencial
- Nívell intermedi d'anglès parlat i escrit
- Nívell avançat de paquet Office (Outlook, Excel, Word)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Relaciones Institucionales Y Márketing - Fdt-796

Les principals funcions que hauria de desenvolupar serien:Identificar i classificar els diferents públics i comunicar-hi eficaçment.Visió global de les noves...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 5 days ago

Hh943 Business Development Manager [Wgk-595]

Are you a successful business development manager who is energetic, enthusiastic, independent, and motivated by generating great results for you and your cus...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 5 days ago

Communications Officer

.The European Forest Institute is now seeking a Communications Officer. The European Forest Institute (EFI) is an international organisation with 30 member c...


Itsec - Barcelona

Publicado 5 days ago

Business Process Analyst

Description additional of the Position (minimum qualifications): Bachelor's or master's Degree or equivalent. 4+ years relevant experience for entry to this ...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-13T18:27:29.160Z