Detalles de la oferta

Empresa multinacional de reconegut prestigi en el sector de les belles arts i la papereria, titular d'una àmplia gamma de marques i productes, busca incorporar en el seu departament de Legal & HR un/ Assistent/a en aquest departament, que dependrà directament de la Responsable d'aquest.

Funcions:

- Gestió i organització documental de recursos humans: actualització i manteniment de les diferents bases de dades del personal.
- Suport en la gestió del personal: control de vacances, permisos, incidències, registre de la jornada, control de baixes, finalitzacions de contractes, variacions de jornada, comunicacions internes als treballadors, etc.
- Suport en la selecció de personal: publicació d'ofertes, garbell curricular, realització d'entrevistes telefòniques, entre d'altres.
- PRL: coordinació de la formació en els diferents centres (oficines, magatzem i fabrica): programació de reconeixements mèdics del personal; a càrrec de gestionar el CAE del personal de Grans Superfícies, a través de les plataformes de cadascuna d'elles (ECI, ALCAMPO, Carrefour, entre d'altres).
- Gestió dels plans de formació del personal a través de la FUNDAE, centres formatius, entre d'altres.
- Gestió de les assegurances (col-lectiu salut i transport
- Organització de les instal-lacions (oficines) i planificació dels productes de la cantina per a treballadors (cafè, llet, fruita, etc.).
- Suport en la realització dels diferents projectes del departament: Data Protection, Pla d'Igualtat retributiva; Compliance; accions relacionades amb la Sostenibilitat i RSC; així com en les auditories que es realitzin.
- Altres tasques administratives del mateix departament.

**S'OFEREIX**
- Estabilitat i excel-lent ambient laboral
- Jornada completa.
- Horari flexible (entrada 8-8:30 h i 17-17:30 h)
- Incorporació immediata.
- Salari: 21.000 euros bruts anuals

**REQUISITS**:

- FP grau mitjà o superior en àrees relacionades
- Experiència mínima de dos anys
- Persona discreta; organitzada; integra i amb capacitat de gestionar informació delicada i confidencial
- Nívell intermedi d'anglès parlat i escrit
- Nívell avançat de paquet Office (Outlook, Excel, Word)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Vp Of Operations

Your mission What you'll be doing We're looking for a motivated Vice President (VP) of Operations to lead all functions related to the operational side of ou...


Livo - Barcelona

Publicado 19 days ago

Business Development Manager Mse

Business Development Manager - European Mid Sized Enterprise Role Location: Barcelona (virtual first) About the role: As a Business Development Manager for E...


Gartner - Barcelona

Publicado 17 days ago

Senior Account Executive - Ey-149

Senior Account Executive - Ey-149 Barcelona Senior Account Executive - [EY-149]Barcelona, CataloniaWelcome to hacendo. Comkitempleo. es asks for your consent...


Dilitrust - Barcelona

Publicado 16 days ago

Operations Strategy Analyst

Welcome to this recruitment process with Vueling! Applying is your first step to having the opportunity to join the first Top Employer airline in Europe. We ...


Vueling Airlines Sa - Barcelona

Publicado 16 days ago

Built at: 2024-12-18T11:11:05.197Z