Detalles de la oferta

Empresa multinacional de reconegut prestigi en el sector de les belles arts i la papereria, titular d'una àmplia gamma de marques i productes, busca incorporar en el seu departament de Legal & HR un/ Asistent/a en aquest departament, que dependrà directament de la Responsable d'aquest.

Funcions:

- Gestió i organització documental de recursos humans: actualització i manteniment de les diferents bases de dades del personal.
- Suport en la gestió del personal: control de vacances, permisos, incidències, registre de la jornada, control de baixes, finalitzacions de contractes, variacions de jornada, comunicacions internes als treballadors, etc.
- Suport en la selecció de personal: publicació d'ofertes, garbell curricular, realització d'entrevistes telefòniques, entre d'altres.
- PRL: coordinació de la formació en els diferents centres (oficines, magatzem i fabrica): programació de reconeixements mèdics del personal; a càrrec de gestionar el CAE del personal de Grans Superfícies, a través de les plataformes de cadascuna d'elles (ECI, ALCAMPO, Carrefour, entre d'altres).
- Gestió dels plans de formació del personal a través de la FUNDAE, centres formatius, entre d'altres.
- Gestió de les assegurances (col-lectiu salut i transport)
- Organització de les instal-lacions (oficines) i planificació dels productes de la cantina per a treballadors (cafè, llet, fruita, etc).
- Suport en la realització dels diferents projectes del departament: Data Protection, Pla d'Igualtat retributiva; Compliance; accions relacionades amb la Sostenibilitat i RSC; així com en les auditories que es realitzin.
- Altres tasques administratives del mateix departament.

S'ofereix:

- Estabilitat i excel-lent ambient laboral
- Jornada complerta
- Horari flexible (entrada 8-8:30 h i 17-17:30 h)
- Incorporació immediata.

Salari: 21.000 euros bruts anuals.

**REQUISITS**:

- FP grau mitjà o superior en àrees relacionades
- Experiència mínima de dos anys
- Persona discreta; organitzada; integra i amb capacitat de gestionar informació delicada i confidencial
- Nívell intermedi d'anglès parlat i escrit
- Nívell avançat de paquet Office (Outlook, Excel, Word)


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

? Urgente Video Artist (Marketing)

If you're looking for an exciting challenge opportunity and want to work with a group of bold and talented people, don't hesitate and join us in Barcelona!As...


Desde Gameloft - Barcelona

Publicado a month ago

Business Value Consultant Barcelona, Barcelona, Spain Aplica Ya

.Mirakl is the global leader in platform business innovation. Mirakl's suite of solutions provides enterprises with a transformative way to drive significant...


Desde Mirakl - Barcelona

Publicado a month ago

Empresas De Alarmas En L'Hospitalet De Llobregat

Cronoshare es una plataforma online para profesionales que quieren encontrar nuevos clientes. Buscamos Empresas de Alarmas en L'Hospitalet de Llobregat y alr...


Desde Cronoshare.Com - Barcelona

Publicado a month ago

Fotógrafos Para Nueva Imagen Profesional

Son para currículum, portada de libro e imagen corporativa en redes sociales. ¿Qué servicio estás buscando? Nueva imagen profesional ¿Cuántas personas serán ...


Desde Cronoshare.Com - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-05T04:41:31.294Z