Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Klk-578 - Azafatas Eventos Y Congresos Ingles En Barcelona

Importante Agencia de Eventos en Madrid y Barcelona necesita cubrir 10 puestos de Azafatas con Inglés para Ferias y Congresos en FIRA BARCELONA. Excelente Im...


Prestige Rrpp - Barcelona

Publicado 14 days ago

Internal Communications Manager

.Importante empresa de gran consumo precisa incorporar un Internal Communications Manager con el objetivo de gestionar y mejorar la comunicación dentro de la...


Catenon - Barcelona

Publicado 14 days ago

Senior Account Executive | Yvi-356

.SOBRE NOSOTROSEn 2015, en Woffu nos propusimos cambiar las reglas del juego en los Recursos Humanos de las empresas. Y desde entonces, no hemos parado de cr...


Woffu - Barcelona

Publicado 14 days ago

C-517 Sales Engineer - Agv/Amr

.En Toyota Material Handling, no solo movemos mercancías, "We move the world". ¿Te gustaría formar parte de una compañía líder en manipulación de materiales?...


Toyota Material Handling - Barcelona

Publicado 15 days ago

Detalles de la oferta

Empresa multinacional de reconegut prestigi en el sector de les belles arts i la papereria, titular d'una àmplia gamma de marques i productes, busca incorporar en el seu departament de Legal & HR un/ Assistent/a en aquest departament, que dependrà directament de la Responsable d'aquest.Funcions: Gestió i organització documental de recursos humans: actualització i manteniment de les diferents bases de dades del personal.Suport en la gestió del personal: control de vacances, permisos, incidències, registre de la jornada, control de baixes, finalitzacions de contractes, variacions de jornada, comunicacions internes als treballadors, etc.Suport en la selecció de personal: publicació d'ofertes, garbell curricular, realització d'entrevistes telefòniques, entre d'altres.PRL: coordinació de la formació en els diferents centres (oficines, magatzem i fabrica): programació de reconeixements mèdics del personal; a càrrec de gestionar el CAE del personal de Grans Superfícies, a través de les plataformes de cadascuna d'elles (ECI, ALCAMPO, Carrefour, entre d'altres).Gestió dels plans de formació del personal a través de la FUNDAE, centres formatius, entre d'altres.Gestió de les assegurances (col·lectiu salut i transport).Organització de les instal·lacions (oficines) i planificació dels productes de la cantina per a treballadors (cafè, llet, fruita, etc.).Suport en la realització dels diferents projectes del departament: Data Protection, Pla d'Igualtat retributiva; Compliance; accions relacionades amb la Sostenibilitat i RSC; així com en les auditories que es realitzin.Altres tasques administratives del mateix departament.S'OFEREIX: Estabilitat i excel·lent ambient laboral.Jornada completa.Horari flexible (entrada 8-8:30 h i 17-17:30 h).Incorporació immediata.Salari: 21.000 euros bruts anuals.REQUISITS: FP grau mitjà o superior en àrees relacionades.Experiència mínima de dos anys.Persona discreta; organitzada; integra i amb capacitat de gestionar informació delicada i confidencial.Nívell intermedi d'anglès parlat i escrit.Nívell avançat de paquet Office (Outlook, Excel, Word).#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-10T21:40:40.445Z