Hr Assistant
Empresa:

Arimany


Detalles de la oferta

**Descripción**:
Empresa multinacional de reconegut prestigi en el sector de les belles arts i la papereria, titular d'una àmplia gamma de marques i productes, busca incorporar en el seu departament de Legal & HR un/ Asistent/a en aquest departament, que dependrà directament de la Responsable d'aquest.

Funcions:

- Gestió i organització documental de recursos humans: actualització i manteniment de les diferents bases de dades del personal.
- Suport en la gestió del personal: control de vacances, permisos, incidències, registre de la jornada, control de baixes, finalitzacions de contractes, variacions de jornada, comunicacions internes als treballadors, etc.
- Suport en la selecció de personal: publicació d'ofertes, garbell curricular, realització d'entrevistes telefòniques, entre d'altres.
- PRL: coordinació de la formació en els diferents centres (oficines, magatzem i fabrica): programació de reconeixements mèdics del personal; a càrrec de gestionar el CAE del personal de Grans Superfícies, a través de les plataformes de cadascuna d'elles (ECI, ALCAMPO, Carrefour, entre d'altres).
- Gestió dels plans de formació del personal a través de la FUNDAE, centres formatius, entre d'altres.
- Gestió de les assegurances (col-lectiu salut i transport)
- Organització de les instal-lacions (oficines) i planificació dels productes de la cantina per a treballadors (cafè, llet, fruita, etc).
- Suport en la realització dels diferents projectes del departament: Data Protection, Pla d'Igualtat retributiva; Compliance; accions relacionades amb la Sostenibilitat i RSC; així com en les auditories que es realitzin.
- Altres tasques administratives del mateix departament.

S'ofereix:

- Estabilitat i excel-lent ambient laboral
- Jornada complerta
- Horari flexible (entrada 8-8:30 h i 17-17:30 h)
- Incorporació immediata.

Salari: 21.000 euros bruts anuals.

**Requisitos**:
Requisits:

- FP grau mitjà o superior en àrees relacionades
- Experiència mínima de dos anys
- Persona discreta; organitzada; integra i amb capacitat de gestionar informació delicada i confidencial
- Nívell intermedi d'anglès parlat i escrit
- Nívell avançat de paquet Office (Outlook, Excel, Word)


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Hr Assistant
Empresa:

Arimany


Business Development Manager

Description:About the JobDo you want a high salary in a telesales career? Do you want to be part of an international team based in a modern office right at t...


Desde Games Workshop - Barcelona

Publicado a month ago

Business Development Manager

Generate and develop the client portfolio through coordinating meetings and business visits Provide commercial follow-up with potential clients. Acquire new ...


Desde Röhlig & Co. Holding Gmbh & Co. Kg - Barcelona

Publicado a month ago

Business Development Manager

: Our Values ???? Passion: We believe that the only way to build something valuable is to put 110% of our passion into it. Company Description About Us : Min...


Desde Unlimiteck | Company Builder - Barcelona

Publicado a month ago

Operations Associate, Barcelona

Lime is the world's largest shared electric vehicle company. We're on a mission to build a future where transportation is shared, affordable and carbon-free....


Desde Zoomcar - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-07-11T17:27:11.425Z