Hollister Co. - Assistant Manager, Westfield La Maquinista | Kt148

Detalles de la oferta

Descripción del empleoEl rol de Assistant Manager es multifacético y fusiona la estrategia comercial, las operaciones, la creatividad y la gestión de personas.
Estratégicamente, los assistant managers se responsabilizan de impulsar los resultados de ventas analizando el negocio y brindando la mejor atención al cliente.
Se encargan de supervisar las operaciones diarias de la tienda, incluyendo las rutinas de apertura y cierre, y de impulsar la eficiencia en todos los procesos de tienda.
Los assistant managers aplican su experiencia creativa a través de la coordinación de la mercancía, la recomendación de estilos y el conocimiento del producto.
Los assistant managers son también líderes de talento, gestionando todo lo que está a su alcance, desde el reclutamiento y la capacitación del personal hasta su fidelización y desarrollo.
Se espera de ellos que den siempre la cara, mostrando lo mejor de sí mismos cada día con el fin de crear un lugar inclusivo y favorecer un sentimiento de pertenencia en su equipo y sus clientes.
Con una filosofía de promoción interna, nuestros assistant managers construirán sus conocimientos sobre su base inicial y tendrán la oportunidad de convertirse en los futuros líderes de la organización de nuestra tienda.Lo que harásExperiencia del clienteImpulsar las ventasCumplimiento de OmnicanalPresentación de tienda y supervisión de la superficie de ventasOperaciones de tienda y almacénGestión y administración de personal, y gestión de nóminaCapacitación y desarrolloComunicaciónProtección de activosThe Assistant Manager is a multi-faceted role that merges business strategy, operations, creativity, and people management.
Strategically, assistant managers are responsible for driving sales results by analyzing the business and providing best-in-class customer service.
They are responsible for overseeing daily store operations including opening and closing routines and driving efficiency in all store processes.
Assistant managers leverage their creative expertise through floorset updates, styling recommendations and product knowledge.
Assistant managers are also talent leaders, driving everything from recruiting and training to engagement and development.
They are expected to show up, bringing their best selves every day to create an inclusive place of belonging for their team and customers.
With a promote from within philosophy, our Assistant managers will build upon their initial foundation and have the opportunity to grow into the future leaders of our store's organization.What You'll DoCustomer ExperienceDrive SalesOMNI Channel FulfillmentStore Presentation and Sales Floor SupervisionStore & Stockroom OperationsStaffing, Scheduling, and Payroll ManagementTraining and DevelopmentCommunicationAsset Protection#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Product Analyst- Operations

Product Analyst - Operations in BARCELONA, SpainAbout Our Organization:Dow Jones is a global provider of news and business information, delivering content to...


Dow Jones & Company, Inc. - Barcelona

Publicado 8 days ago

Scientific Communications Manager

.Organisation/Company: FUNDACIÓ BOSCH I GIMPERADepartment: HUMAN RESOURCESResearch Field: Anthropology, Communication sciences, Educational sciences, Ethics ...


Euraxess - Barcelona

Publicado 20 days ago

(Senior) Product Manager, Customer Care (M/F/D) - Barcelona

(Senior) Product Manager, Customer Care (m/f/d) - Barcelona Barcelona Location : We are flexible! Come and join us either in Barcelona, Hamburg or Berlin. We...


Tbwa Chiat/Day Inc - Barcelona

Publicado 12 days ago

Product Manager - Simcenter X (Saas)

We are Siemens To create a better future, you need to think outside the box. That's why we at Siemens need innovators who aren't afraid to push boundaries to...


Siemens Mobility - Barcelona

Publicado 8 days ago

Built at: 2025-01-25T16:50:48.862Z