Helpdesk - Atenció A L'Usuari Tic - Entitat Social

Detalles de la oferta

Plataforma Educativa agrupa **10 entitat**s** d'iniciativa social sense ànim de lucre que tenen com a objectiu millorar la qualitat de vida de les persones amb menys recursos i en situació de risc.
La xarxa d'entitats que en formen part compta amb **més de 1.000 professionals** repartits en més de **150 serveis** arreu de Catalunya.
L'activitat de les entitats de la xarxa Plataforma Educativa es centra en:

- Atendre a la infància i joventut en situació d'exclusió social.
- Millorar l'autonomia de persones amb discapacitat intel-lectual.
- Millorar l'ocupabilitat i la inclusió sociolaboral de diferents col-lectius.
- Acompanyar a infants i famílies amb serveis terapèutics i treball comunitari.
- Fomentar l'economia verda i circular des d'una cooperativa de serveis.
- Defensar els drets humans i potenciar el desenvolupament humà sostenible en projectes de cooperació internacional.
- Fomentar la participació i el voluntariat.
Continuem creixent i actualment necessitem incorporar a l'equip de TIC del grup d'entitats Plataforma Educativa una persona **professional d'atenció a l'usuari/a** que vulgui formar part d'un equip dinàmic per atendre i resoldre incidències TIC.
La persona seleccionada aportarà dinamisme en la resolució de incidències, establirà empatia amb les persones demandants del servei, amb l'objectiu d'aconseguir una alta capacitat de resolució d'averies i incidències.
Les **funcions principals** seran:

- Suport al manteniment de sistemes.
- Gestió de les incidències.
Avaluació, priorització, resolució i tancament.
- Formació a la persona usuària.
- Suport territorial als serveis.
- Promoció de la millora continua (anàlisi de dades i el seguiment dels procediments)

A continuació et detallem **què estem buscant**:

- Experiència en posició similar de helpdesk, servicedesk, atenció a la clientela o a la persona usuària.
- Formació en CFGS Sistemes Informàtics o CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes.
- Coneixements de servidors (active directory, windows server,...), xarxes i hardware, virtualització (vmware) i telecomunicacions en general.
- Capacitat alta de comunicació i atenció al client.
- Habilitats en afrontament positiu, ressolució de problemes i treball en equip.
**I què oferim?
**

Incorporar-te a una xarxa d'entitats socials que vetlla pel desenvolupament dels col-lectius més desafavorits.
Contracte fix al 100% de la jornada de 37,5 hores setmanals.
Horari que et permetrà conciliar vida personal i laboral de dilluns a divendres de 8 h a 15 h i una tarda a la setmana.
Salari brut anual segons ajust competencial entre 18.277€ i 21.596€

T'interessa?
Inscriu-te!
**T'estem esperant **;)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Site Tech Manager | [Fy-772]

Job Purpose The Site Tech Manager collaborates with the site team & other GSK functions to build local capability and drive measurable value from existing & ...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 6 days ago

[B-259] - Caddy Master

Descripción posición : Funciones y responsabilidades : Dar la bienvenida al cliente al Resort. Servir a los clientes lo que han alquilado en la tienda de gol...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 6 days ago

(Obz-508) - Trading Assistant Global Desk

You will be joining smart and motivated colleagues as a Junior Trading Assistant. You will be the first point of contact between the retail traders and the c...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 6 days ago

[Zt036] Administratiu/Va De Comunitats

Tens experiència en la gestió de comunitats i estàs familiaritzat amb el sector de la Inmobiliaria? Et consideres una persona organitzada i proactiva i alhor...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 6 days ago

Built at: 2025-01-14T12:06:54.695Z