H-685 - Tècnic/A D'Administració De Personal

Detalles de la oferta

Gestionar el desenvolupament de les activitats relacionades amb els processos d'administració i control del personal, assegurant el compliment de les obligacions laborals derivades de la relació laboral de les persones treballadores.Responsabilitats i funcions bàsiques del lloc Control, gestió i tramitació de les comunicacions en la seguretat social en matèria de personal (altes i baixes empresa, modificacions de jornada, baixes i altes de IT, baixes i altes de AT, etc...).Control i gestió dels contractes de treball, venciments de contractes, períodes de prova i comunicacions SEPE.Gestió i enviaments de la documentació per les noves incorporacions: manual d'acollida, pla acollida, document TA2, contracte, copia bàsica, document de acceptació.Gestió, control i seguiment de la vigilància de la salut: revisions mèdiques de les noves incorporacions i periòdiques.Gestió, control i seguiment de la formació inicial en matèria de prevenció de riscos laborals de les noves incorporacions.Atendre a les consultes i dubtes del personal de l'Entitat i delegacions en matèria laboral.Control dels marcatges del personal.Recepció i introducció de les vacances del personal al Integro.Gestió i arxiu de la documentació de personal a la BBDD (Service Manager, Integro i expedients digitals).Revisió i gestió del correu diari equip RRHH.Responsabilitats i funcions auxiliars del lloc Confecció de calendaris laborals anuals per delegacions.Informe mensual del personal.Suport al personal de cuidadors en la tramitació de Certificats de professionalitat.Gestió d'enquestes i estadístiques oficials.Requisits Experiència 3 anys en l'área d'Administració de Personal.DIPLOMATURA O ENGINYERIA TÈCNICA en Relacions laborals.Espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).Competències / coneixements Integritat, empatia, honestedat, confidencialitat i gestió de persones.Valors socials, en les dinàmiques de treball i al servei de les persones, fent èmfasi en el Respecte, la Bondat, l'Empatia i la Qualitat del treball.Persona organitzada, proactiva, resolutiva i comunicativa.Habilitats de relació, amb vocació, treballar multi disciplinàriament i en equip.Capacitat per a gestionar, organitzar, planificar i atendre a totes les tasques administratives pròpies de l'área de Personal, així com el control i seguiment.Condicions laborals Contracte laboral indiferent.Jornada completa.Salari mensual brut: 24000.#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Técnico/A Administración De Personal

Únete a nosotros y ayúdanos a transformar el futuro de los Recursos Humanos.Buscamos un Técnico/a de Personal que se integrará en el área de RRHH de nuestra ...


Temporing - Barcelona

Publicado 16 days ago

Técnico/A Administración De Personal

Únete a nosotros y ayúdanos a transformar el futuro de los Recursos Humanos. Buscamos un Técnico/a de Personal que se integrará en el área de RRHH de nuestra...


Temporing - Barcelona

Publicado 9 days ago

Tecnico Laboral Senior Barcelona

Estudios mínimos:GradoExperiencia mínima:Más de 5 añosConocimientos necesarios:IRPF, Contratos, Nóminas, Búsqueda, Seguros sociales, Construcción, Integració...


Walters People - Barcelona

Publicado 8 days ago

French Recruitment Consultant / Business Developer

.Nous recherchons des talents disponibles à partir d' avril. Le Poste : Consultant(e) en Recrutement Vous jouerez un rôle clé en reliant des entreprises ayan...


Tenth Revolution Group - Barcelona

Publicado 8 days ago

Built at: 2025-01-26T01:56:11.280Z