.Les característiques de la vacant El teu contracte serà indefinit. Treballaràs a jornada completa amb un horari flexible d'entrada i sortida. El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Madrid, Barcelona, Manlleu o bé des de qualsevol punt d'Espanya. El perfil professional que necessitem Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l'equip els següents coneixements, experiència i competències. Continua llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip! Formació i coneixements clau Formació universitària en: Economia, Administració i Direcció d'Empreses, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o titulació equivalent. Màster, Postgrau o Doctorat en Sostenibilitat i medi ambient: Finances Sostenibles; Responsabilitat Social Corporativa; Estudis interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Social i Econòmica o similars. Valorem també la formació específica i l'experiència a partir de 4 anys en: Consultoria i coneixements propis del sector: Global Reporting Initiative (GRI), Anàlisi i Report Financer, Estats d'Informació No Financera (EINF), Environmental Due Diligence, Directives Ambientals Europees, Bons Ambientals i Socials. Haver treballat en ambients internacionals, pimes i grans empreses, principalment del sector privat. Tracte amb empreses client i relacions comercials. Experiència en la gestió d' equips de persones i projectes. Coneixements en informàtica, concretament, domini de la Suite Microsoft Office (nívell avançat d'Excel), així com també d'Outlook i l'entorn Google. Domini del Català i/o Castellà i l' Anglès (B2-C1). Disposar del carnet de conduir (B1). Disponibilitat Disponibilitat per desplaçar-te i atendre les possibles necessitats dels projectes, com ara: reunions amb empreses client, activitats formatives o altres tasques i/o activitats que requereixin la teva presencialitat. Residir a Espanya. Quines són les teves competències i habilitats? Ens agradaria que poguessis aportar a l'equip: Identificació i compromís amb els valors de l'empresa. Orientació comercial i comunicació assertiva. Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi. Proactivitat i empoderament personal. Lideratge. Intel·ligència emocional i social. Iniciativa, planificació i orientació a l'assoliment d'objectius. Visió de tendències. Alta capacitat d'organització. Com aportaràs valor a l'equip? Un cop t'incorporis al nostre equip de Sostenibilitat Corporativa, en l'área de Finances Sostenibles, els teus reptes i responsabilitats seran les següents: Exerciràs el control tècnic i administratiu de projectes relacionats amb la sostenibilitat corporativa i el finançament sostenible, tals com: Assessorar a empreses en matèria de sostenibilitat