Ggx-917 - Manager Finanzas Sostenibles (Manlleu)

Detalles de la oferta

.Les característiques de la vacantEl teu contracte serà indefinit. Treballaràs a jornada completa amb un horari flexible d'entrada i sortida. El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Madrid, Barcelona, Manlleu o bé des de qualsevol punt d'Espanya.El perfil professional que necessitemPer a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l'equip els següents coneixements, experiència i competències. Continua llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip!Formació i coneixements clauFormació universitària en: Economia, Administració i Direcció d'Empreses, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o titulació equivalent. Màster, Postgrau o Doctorat en Sostenibilitat i medi ambient: Finances Sostenibles; Responsabilitat Social Corporativa; Estudis interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Social i Econòmica o similars. Valorem també la formació específica i l'experiència a partir de 4 anys en: Consultoria i coneixements propis del sector: Global Reporting Initiative (GRI), Anàlisi i Report Financer, Estats d'Informació No Financera (EINF), Environmental Due Diligence, Directives Ambientals Europees, Bons Ambientals i Socials. Haver treballat en ambients internacionals, pimes i grans empreses, principalment del sector privat. Tracte amb empreses client i relacions comercials. Experiència en la gestió d' equips de persones i projectes. Coneixements en informàtica, concretament, domini de la Suite Microsoft Office (nívell avançat d'Excel), així com també d'Outlook i l'entorn Google. Domini del Català i/o Castellà i l' Anglès (B2-C1). Disposar del carnet de conduir (B1).DisponibilitatDisponibilitat per desplaçar-te i atendre les possibles necessitats dels projectes, com ara: reunions amb empreses client, activitats formatives o altres tasques i/o activitats que requereixin la teva presencialitat. Residir a Espanya.Quines són les teves competències i habilitats?Ens agradaria que poguessis aportar a l'equip: Identificació i compromís amb els valors de l'empresa. Orientació comercial i comunicació assertiva. Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi. Proactivitat i empoderament personal. Lideratge. Intel·ligència emocional i social. Iniciativa, planificació i orientació a l'assoliment d'objectius. Visió de tendències. Alta capacitat d'organització.Com aportaràs valor a l'equip?Un cop t'incorporis al nostre equip de Sostenibilitat Corporativa, en l'área de Finances Sostenibles, els teus reptes i responsabilitats seran les següents: Exerciràs el control tècnic i administratiu de projectes relacionats amb la sostenibilitat corporativa i el finançament sostenible, tals com: Assessorar a empreses en matèria de sostenibilitat


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

(Jb-865) | Aplica Ya Asesor Financiero - Banco Mediolanum

Ser Family Banker en Banco Mediolanum es un proyecto de vida. Te esperamos.Oír no es igual que escuchar, igual que Banco Mediolanum no es igual que otros ban...


Banco Mediolanum - Barcelona

Publicado 18 days ago

? Aplicar En 3 Minutos Control De Accesos Igualada

IMAN Corporación, somos especialistas en ofrecer soluciones integrales. Nuestros profesionales son la pieza fundamental que nos permite realizar nuestros ser...


Iman Temporing Empresa De Trabajo Temporal Sl - Barcelona

Publicado 18 days ago

Iqd-852 | Accounts Payable

Ubicación: Cornellà de Llobregat, Barcelona provinciaDescripción completa del empleo:SPEED & SPIRIT is what we look for in our candidates, defined by some si...


Puma - Barcelona

Publicado 18 days ago

(Yxv-065) | Solo Quedan 15H Asesor Financiero - Banco Mediolanum

Ser Family Banker en Banco Mediolanum es un proyecto de vida. Te esperamos.Oír no es igual que escuchar, igual que Banco Mediolanum no es igual que otros ban...


Banco Mediolanum - Barcelona

Publicado 18 days ago

Built at: 2024-11-21T09:48:29.127Z