Gestor De Reclamacions I Retenció De Clients [Wnp-344]

Gestor De Reclamacions I Retenció De Clients [Wnp-344]
Empresa:

*Nombre Oculto*


Detalles de la oferta

Descripción de la oferta
Importante empresa catalana del sector de Telecomunicacions, en constant desenvolupament i creixement, precisa incorporar un/a Gestor/a de reclamacions i retenció de clients, la missió del qual serà l'atenció a l'usuari, resolució de queixes i reclamacions i retenció d'amenaces de baixa d'usuaris.
En dependència del Responsable de l'equip de suport i atenció a l'usuari, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran les següents:
Atenció a l'usuari via telèfon, mail, xat, etc.Gestionar i resoldre les consultes i les incidències rebudes de casos conflictius.Gestionar, de forma conjunta amb els departaments corresponents, totes les queixes i reclamacions rebudes.Gestionar la retenció de totes les amenaces de baixa.Cobrir les necessitats de formació dels agents i personal de botigues d'acord a les preguntes més freqüents.Substituïr al coordinador durant la seva absència (realitzar les seves tasques).S'ofereix:
Estabilitat laboral en empresa del sector de les telecomunicacions referent en l'àmbit català i en creixement exponencial.Formació contínua i opcions reals de desenvolupament professional.Excel·lent ambient laboral.Horari: de 10h a 19h, de dilluns a divendres.Es requereix:
Do de gents i habilitats comercials, resiliència, empatia, persona resolutiva amb habilitats per a treballar de forma autònoma.Capacitat de comunicació, paciència i capacitat de treball en equip.Experiència realitzant tasques similars en empresa de telefonia, asseguradora, elèctrica o de serveis financers, per exemple.Residència al Maresme o comarques limítrofes.Estudis mínims: ESO o Batxillerat.
Experiència mínima: Es requereix experiència mínima de 2 anys en atenció a l'usuari, gestió de reclamacions, resolució d'incidències i gestió de retencions.
Idiomes mínims: Català i castellà: natius.
Requisitos valorables: Domini de Google Suite (Aplicacions de Google) i experiència en l'ús de CRM.
Inscribirse en la oferta:
Telecomunicaciones - Barcelona, España - Contrato - Indefinido - Jornada completa - Salario bruto fijo no especificado

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Gestor De Reclamacions I Retenció De Clients [Wnp-344]
Empresa:

*Nombre Oculto*


Cuidador A Tiempo Parcial

Buscamos a un cuidador/a a tiempo parcial durante el día, auxiliar socio sanitario o de enfermería, español o con permiso de residencia y papeles en regla, c...


Desde Domestiko.Com - Barcelona

Publicado 20 days ago

Recepcionista

Empresa del sector de electricidad, busca incorporar a un/a recepcionista para sus oficinas situadas en Barcelona, y realizar las siguientes tareas: Atenció...


Desde Domestiko.Com - Barcelona

Publicado 20 days ago

Busco Cuidadora Interna Para Cuidar Una Familia Con Niños

Hola !!! Busco una cuidadora interna para trabajar con una familia con niños. Reside en Barcelona . Indispensable que tengas los papeles regulados para poder...


Desde Domestiko.Com - Barcelona

Publicado 20 days ago

Jornada De Selección Mozo/A De Almacén 16 De Septiembre De 9-17:00H Hotel Granollers

En Mango inspiramos y unimos mediante nuestra pasión por el estilo y la cultura. Estamos en más de 115 países y nuestra presencia online se extiende a más de...


Desde Mango - Barcelona

Publicado 20 days ago

Built at: 2024-09-30T03:41:26.623Z