Gestor/A Porjecte - Enginyers/Es Investigació I

Detalles de la oferta

Titulacions: Ha de complir algun dels requisits següents: GRAU en Enginyeria d'Organització Industrial Grau en enginyeria en organització industrial GRAU EN ENGINYERIA DE DISSENY INDUSTRIAL Experiència en l'ocupació: 60 mesos Coneixements d'informàtica: MICROSOFT OFFICE Idiomes: ALEMANY;ANGLÈS Tipus de contracte: Indefinit Imprescindibles: Certificat discapacitat 33% Experiència en el maneig de Calendaris MS Outlook, Excel, Word.
Experiència en comunicació amb el client i gestió d'equips.
Experiència en Intel-ligència Artificial (IA) Es valorarà coneixement i experiència en metodologies àgils.
Experiència treballant amb equips remots en un entorn global i multicultural.
- Gestió de reunions: - Programació de reunions recurrents: mensualment reunions individuals, revisió d'acompliment semestral, reunions d'equip i espais de preparació i post processament de notes: MoM quan calgui - Reserves de sales de reunions a totes les ubicacions per a reunions i tallers, a més d'encarregar-se dels arranjaments generals de les reunions, inclòs.
registres de visitants - Preparar agendes de reunions per a reunions úniques i temes d'agenda recurrents.
- Preparar informes mensuals, programar reunions de govern i circulació d'actes.
- Supervisió i desenvolupament del projecte intern d'IA amb servei d'atenció al client.
- Gestionar activament les comunicacions internes del programa, inclosos els anuncis publicitaris, les actualitzacions de projectes i les comunicacions d'AZ Connect.
- Impulsar i fer un seguiment actiu de les tasques resultants dels diversos tallers i supervisar l'equip.
- Garantir la incorporació i la sortida de recursos de principi a fi a l'equip juntament amb la gestió i el seguiment de l'accés.
- Coordinar amb els gerents de prestació de serveis i garantir que tota la documentació rellevant per als projectes es mantingui i actualitzi periòdicament.
- Treballar amb estreta col-laboració amb els membres de l'equip d'administradors de prestació de serveis per garantir els lliuraments.
- Col-laborar amb els membres de l'equip per a les diverses actualitzacions del projecte i garantir que els elements d'acció siguin seguits de manera oportuna i consistent.
- Doneu suport a les auditories amb la documentació necessària del projecte.
- Experiència 60 mesos.
5 anys d'experiència laboral com a gestor/a, coordinador/a i supervisor/a de projectes.
- alemany (parlat mitjà, escrit mitjà)
- anglès (parlat mitjà, escrit mitjà)
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 2857
- Altres beneficis: Possibilitat de dies de teletreball


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Regional Market Access Manager (Valencia)

.Position SummaryThe Regional Market Access Manager (RMA) is the key contact responsible for local market access in the territory assigned. The RMA is requir...


Astrazeneca - Barcelona

Publicado 22 days ago

Store Lead Mataró

.Tus Responsabilidades en C&AComo Store Lead de la tienda Mataró, en el CC Mataró Parc, tu misión principal será coordinar la tienda, y asegurar los objetivo...


C&A Mode Gmbh & Co. Kg - Barcelona

Publicado 12 days ago

Retreat Centre Manager

JOB DESCRIPTION: coordinating and executing the management of a retreat centre/ small hotel coordinating tasks of cleaning/maintenance and garden personnel c...


Alaya Retreat Centre - Barcelona

Publicado 7 days ago

Team Lead Transporte - Aldi Plataforma Logística Masquefa, Barcelona

Buscamos a un Team Lead de Transporte para el centro logístico de la cadena de supermercados Aldi, ubicado en Masquefa (a 15 minutos de Martorell). Funciones...


Solutions & Decisions - Barcelona

Publicado 15 days ago

Built at: 2025-01-24T16:48:33.052Z