Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta Gestor/a Fiscal i Comptable a Comarca Vallès OrientalPosició: Gestor/a Fiscal i Comptable
Ubicació: L'Ametlla del Vallès, Barcelona, Espanya
Contracte: Fix indefinit a temps complet amb període de prova
Salari: 30.000€ a 35.000€ en funció de l'experiència
Modalitat: Híbrid (Presencial + Remot)
Perfil professional: Proactiu/a, Orientat/a a resultats, Detallista, Analític/a, Resolutiu/a, Capacitat de gestió i organització, Bon comunicador/a, Treball en equip, Adaptable, Capacitat de lideratge.
Formació: Grau en ADE, Comptabilitat, Finances o similar. Valorables estudis de postgrau en Fiscalitat.
Experiència: Demostrable en gestió i assessoria fiscal i comptable, preferiblement en gestoria especialitzada.
Inici: Setembre/Octubre 2024
Funcions i requisits de la vacant: Estem contractant un/a "Gestor/a Fiscal i Comptable" altament motivat/a per a unir-se a l'equip. La persona seleccionada serà responsable de garantir el compliment de les obligacions fiscals i comptables dels clients, així com de brindar assessorament i suport en temes tributaris i financers. Serà un/a professional organitzat/da i orientat/da a els detalls, amb la capacitat de manejar múltiples tasques de manera eficient i proporcionar solucions estratègiques en un entorn dinàmic.
RESPONSABILITATS PRINCIPALS DEL POSAT: Elaboració i presentació de les declaracions fiscals periòdiques (IVA, IRPF, IS, etc.)Supervisió i manteniment de la comptabilitat general, assegurant la correcta imputació d'assentaments comptablesPreparació d'informes financers i fiscals, incloent-hi el tancament mensual, trimestral i anualAssessorament fiscal tant a nivell intern com a clients externs, amb la finalitat d'optimitzar la càrrega tributària dins de la normativa vigentCoordinació i gestió d'auditories internes i externesGestió de llibres comptables i preparació d'estats financersCol·laboració en la planificació financera i pressupostàriesActualització constant sobre canvis legislatius fiscals i comptables, assegurant el compliment normatiuInterlocució amb les administracions tributàries i organismes reguladorsHABILITATS PRINCIPALS: Domini avançat de normativa fiscal i comptableAlt nivell de capacitat analítica i resolució de problemesExcel·lent maneig d'eines comptables i programes de gestió (ERP, SAP, A3, etc.)Capacitat per a treballar amb dates de lliurament i gestionar tasques i terminisHabilitats interpersonals per a la comunicació efectiva amb l'equip i els clientsMeticulositat i atenció als detalls, proactivitat i capacitat per a prendre decisions estratègiquesREQUISITS PER LA POSICIÓ: Formació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses, Comptabilitat, Finances o similar. Màster o postgrau en Fiscalitat serà valorat positivamentExperiència: Mínim 2-3 anys d'experiència en una posició similar, preferiblement en despatxos d'assessoria fiscal i comptableConeixements tècnics: Maneig avançat d'eines comptables (ERP, A3, SAP) i programari de gestió fiscal. Domini d'Excel a nivell avançatIdiomes: Castellà i/o català. Opcional: Anglès nivell intermedi-alt (B2/C1)Habilitats toves: Orientació al client, capacitat per a gestionar cartera de clients i bones habilitats comunicativesHORARI DE TREBALL: Dilluns a Dijous: 8.30h a 14h i 15.30h a 18.30h
Dimarts i Dijous presencial en oficina al matí i a la tarda en remot
Divendres: 8.30h a 14h
BENEFICIS I COMPENSACIÓ: Contracte fix indefinit a temps complet amb 3 mesos de provaSalari basi de 30.000€ a 35.000€ bruts anuals en funció de l'experiènciaEquip complet d'ofimàtica: Ordinador, perifèrics i programes30 dies de vacances: 3 setmanes a l'agost i 1 setmana a triarFormació interna i contínua a càrrec de l'empresaContacte directe amb la direcció de l'empresaOportunitat de creixement dins de l'empresa com a soci/aIGUALTAT D'OPORTUNITATS: Ens comprometem a promoure la igualtat d'oportunitats en el lloc de treball. Valorem i respectem la diversitat dels nostres empleats, clients i socis comercials.
#J-18808-Ljbffr