.Des d'ElNacional.Cat ampliem l'equip de xarxes i busquem una persona per al lloc de Community Manager o Gestor/a de Xarxes Socials i creador/a de continguts.
Serà responsable, juntament amb la resta de l'equip, de desenvolupar i implementar estratègies d'audiències per a les xarxes socials del diari ElNacional.Cat i el Grup Les Notícies de Catalunya (Facebook, Twitter, Instagram, Tiktok, LinkedIn i Telegram).
Aquesta persona treballarà estretament amb altres membres de l'equip d'audiències per aconseguir els objectius del diari per garantir una experiència informativa positiva per als seguidors de les xarxes socials.
? Quines seran les teves responsabilitats?
? Desenvolupar i implementar una estratègia de xarxes socials efectiva per a El Nacional.Cat, que inclogui la creació de contingut, la gestió de les xarxes socials i l'anàlisi de dades per avaluar l'èxit de la distribució dels continguts del diari.
? Crear contingut atractiu per a les xarxes socials (text, imatges, vídeos) que capti l'atenció del públic i fomenti la interacció amb la marca.
? Monitorar i respondre les consultes i comentaris dels seguidors de les xarxes socials de forma oportuna i professional.
? Col·laborar amb l'equip editorial per identificar tendències i contingut que puguin ser de valor per als seguidors de les xarxes socials i publicar-los en els canals de les xarxes socials.
? Analitzar les dades de les xarxes socials per avaluar l'èxit de la distribució de peces informatives i fer recomanacions per a millores futures.
? Mantenir-se al dia en les tendències i novetats de les xarxes socials per garantir que El Nacional.Cat estigui sempre a l'avantguarda de la seva presència en línia.
? Què demanem?
? Grau en Periodisme o Comunicació.
? Experiència prèvia com a Community Manager o en un rol similar.
? Coneixements sobre el context social i polític actual.
? Es valorarà experiència prèvia en mitjans de comunicació digitals.
? Ganes i iniciativa per treballar amb l'actualitat i les notícies.
? Coneixements avançats de les principals xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram, Tiktok, LinkedIn, YouTube, etc.)
i de les seves funcions publicitàries.
? Excel·lents habilitats de comunicació escrita i verbal en català i castellà i nivell mitjà d'anglès.
? Capacitat per treballar sota pressió i gestionar múltiples tasques a la vegada.
? Creativitat per desenvolupar contingut innovador i atractiu per a les xarxes socials (Edició d'imatge i vídeo a través de Canva, CapCut i les eines d'edició Adobe).
? Disposició de posar-se davant la càmera per adaptar les notícies a formats audiovisuals.
? Habilitats analítiques (Google Analytics) per mesurar i avaluar l'èxit de les campanyes de xarxes socials