Des d'ElNacional.cat ampliem l'equip de xarxes i busquem una persona per al lloc de Community Manager o Gestor/a de Xarxes Socials i creador/a de continguts.
Serà responsable, juntament amb la resta de l'equip, de desenvolupar i implementar estratègies d'audiències per a les xarxes socials del diari ElNacional.cat i el Grup Les Notícies de Catalunya (Facebook, Twitter, Instagram, Tiktok, LinkedIn i Telegram).
Aquesta persona treballarà estretament amb altres membres de l'equip d'audiències per aconseguir els objectius del diari per garantir una experiència informativa positiva per als seguidors de les xarxes socials.
Quines seran les teves responsabilitats?
? Desenvolupar i implementar una estratègia de xarxes socials efectiva per a El Nacional.cat, que inclogui la creació de contingut, la gestió de les xarxes socials i l'anàlisi de dades per avaluar l'èxit de la distribució dels continguts del diari.
? Crear contingut atractiu per a les xarxes socials (text, imatges, vídeos) que capti l'atenció del públic i fomenti la interacció amb la marca.
? Monitorar i respondre les consultes i comentaris dels seguidors de les xarxes socials de forma oportuna i professional.
? Col·laborar amb l'equip editorial per identificar tendències i contingut que puguin ser de valor per als seguidors de les xarxes socials i publicar-los en els canals de les xarxes socials.
? Analitzar les dades de les xarxes socials per avaluar l'èxit de la distribució de peces informatives i fer recomanacions per a millores futures.
? Mantenir-se al dia en les tendències i novetats de les xarxes socials per garantir que El Nacional.cat estigui sempre a l'avantguarda de la seva presència en línia.
Què demanem?
? Grau en Periodisme o Comunicació.
? Experiència prèvia com a Community Manager o en un rol similar.
? Coneixements sobre el context social i polític actual.
? Es valorarà experiència prèvia en mitjans de comunicació digitals.
? Ganes i iniciativa per treballar amb l'actualitat i les notícies.
? Coneixements avançats de les principals xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram, Tiktok, LinkedIn, YouTube, etc.)
i de les seves funcions publicitàries.
? Excel·lents habilitats de comunicació escrita i verbal en català i castellà i nivell mitjà d'anglès.
? Capacitat per treballar sota pressió i gestionar múltiples tasques a la vegada.
? Creativitat per desenvolupar contingut innovador i atractiu per a les xarxes socials (Edició d'imatge i vídeo a través de Canva, CapCut i les eines d'edició Adobe).
? Disposició de posar-se davant la càmera per adaptar les notícies a formats audiovisuals.
? Habilitats analítiques (Google Analytics) per mesurar i avaluar l'èxit de les campanyes de xarxes socials.
? Es valorarà positivament l'experiència en la gestió de campanyes de paid media (Facebook i Google Ads) ? Coneixement de les últimes tendències i pràctiques de xarxes socials i capacitat per aplicar-les en l'estratègia editorial i d'audiències d'El Nacional.cat.
Què oferim?
? Jornada completa amb horari de dilluns a divendres de 15.00 h a 23.00 h amb caps de setmana rotatius.
? Lloc de treball: presencial a Barcelona.
? Oportunitat de créixer dins d'un equip amb molt bon ambient i on constantment s'exploren nous formats.